auto trekt naar rechts
- yellowness
auto trekt naar rechts
terug van garage schijven vervangen nieuwe draagarmen. auto uitgelijnd. maar voor mijn gevoel trekt de auto nog steeds naar een kant toe bij deze naar rechts. hij blijft niet recht door rijden. waar kan het aan liggen. en de stuur trilt heel lichtjes soort vibrerend. allemaal van de dingen wat ik eerst nooit had. maar goed misschien iemand enige idee??
Re: auto trekt naar rechts
Heb je ook nieuwe silent blocks?
- yellowness
ja ik bedoel dat mijn draagarmenrubbers vervangen zijn. en voor de zekerheid had ik uitgelijnt maarja ik moet telkens tegen sturen. echt vermoeiend
- michel
- Locatie: heel dicht bij... en toch ook wel eens heel ver weg!
hey yellowness,
Het trillen heeft meestal te maken met het balanceren van de wielen.
Het trekken naar rechts kan zijn;
Niet goed uitgelijnd, of verschillende druk in de banden (links en rechts), of een kapotte schokbreker of veer.
je geeft aan dat de auto net is uitgelijnd, gewoon even teruggaan en vragen of zij proef willen rijden!
Ik hoop dat je er wat aan heb.
Het trillen heeft meestal te maken met het balanceren van de wielen.
Het trekken naar rechts kan zijn;
Niet goed uitgelijnd, of verschillende druk in de banden (links en rechts), of een kapotte schokbreker of veer.
je geeft aan dat de auto net is uitgelijnd, gewoon even teruggaan en vragen of zij proef willen rijden!
Ik hoop dat je er wat aan heb.
Een vaak gemaakte fout is dat ze hem uitlijnen op de verkeerde manier. Je moet hem namelijk centreren op het nokje bij het stuurhuis. Ik weet er het fijne niet van maar wat ik wel weet is dat een BMW het allerbeste bij de dealer is uit te lijnen. Puur omdat BMW toch wel iets speciaals is he
. Maar alle gekheid op een stokje.. de dealer is de beste uitlijner. Als je originele velgen hebt ( ik wel ) dan kan hij uitgelijnd worden op de velgen dat is het allerbeste.

BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- yellowness
hey guys
inees kwam me op. ik heb een veerpootbrug. en hij is een keer afgehaald kan het zijn dat het monteren van het brug. dat de wielen niet recht staat. dat het dan naar recht kan trekken?
inees kwam me op. ik heb een veerpootbrug. en hij is een keer afgehaald kan het zijn dat het monteren van het brug. dat de wielen niet recht staat. dat het dan naar recht kan trekken?
Hij is toch daarna uitgelijnd? Dus nee dat moet geen problemen veroorzaken.
Heb je hem bij de dealer laten uitlijnen?
Heb je hem bij de dealer laten uitlijnen?
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- yellowness
hij is opgelost.
mijn garage had na het vervangen van me draagarmen rubbers laten uitlijnen bij zo'n bandenboer daar in de buurt. maar na de uitlijning voel ik me auto nog steed naar recht trekken. dus ik ging vandaag naar een andere. euro tyre in utrecht en die man die daar werkt zei weet niet wat hij gedaan heb. want 3 van de wielen stond nog steed verkeerd. dus met andere woorden er is bijna niks gedaan. daarom was ik ook zo boos. maar deze wat ik zelf heb opgezocht heeft voor me goed uitgelijnt hij rijd weer helemaal goed. nou is de vraag waar mijn garage heb laten wegbrengen heb dus niks gedaan. zal ik eigelijk moeten weigeren met betalen of moet ik betalen. want nu moet ik voor iets betalen die eigenlijk niet gedaan is.
mijn garage had na het vervangen van me draagarmen rubbers laten uitlijnen bij zo'n bandenboer daar in de buurt. maar na de uitlijning voel ik me auto nog steed naar recht trekken. dus ik ging vandaag naar een andere. euro tyre in utrecht en die man die daar werkt zei weet niet wat hij gedaan heb. want 3 van de wielen stond nog steed verkeerd. dus met andere woorden er is bijna niks gedaan. daarom was ik ook zo boos. maar deze wat ik zelf heb opgezocht heeft voor me goed uitgelijnt hij rijd weer helemaal goed. nou is de vraag waar mijn garage heb laten wegbrengen heb dus niks gedaan. zal ik eigelijk moeten weigeren met betalen of moet ik betalen. want nu moet ik voor iets betalen die eigenlijk niet gedaan is.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Je hebt wel continu problemen met je garages he?
Misschien eens de dealer proberen, in het vervolg?
Misschien eens de dealer proberen, in het vervolg?
Ben je in overleg met je garage naar die andere uitlijner gegaan?
Als je op eigen initiatief zonder eerst heb overlegd met hen (je garage) daarnaartoe bent gegaan wens ik je veel suc6 met het terugkrijgen van je geld of het niet betalen van het uitlijndeel.
Als je op eigen initiatief zonder eerst heb overlegd met hen (je garage) daarnaartoe bent gegaan wens ik je veel suc6 met het terugkrijgen van je geld of het niet betalen van het uitlijndeel.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"