BMW X1 SDRIVE20I high excecutive Alpinn wit

Show je BMW X1 F48. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
hart4bmw

BMW X1 SDRIVE20I high excecutive Alpinn wit

Bericht door hart4bmw » 27 mar 2016, 22:40

Afbeelding

BMW X1 is "Freude am Fahren"

Na inmiddels al weer bijna 3 jaar in mijn prachtige Mercedes CLA 200 gereden te hebben, begon het al weer te kriebelen voor wat anders.
Mercedes CLA beviel goed maar de ruimte begon "parten te spelen".
Per toeval kwam ik bij BMW terecht in viel met mijn "neus in de boter", de introductie van de nieuwe BMW X1.
De oude X1 kon mij niet bekoren, maar deze vind ik prachtig.
Een "kleine" X5, maar dan (voor mij) betaalbaar. Geweldig !
Een prachtig inruilbod gehad, en de deal was gesloten.

Een (jawel) voorwiel aangedreven BMW met de motor uit de Mini Cooper S met een kleine 200pk gekoppeld aan een heerlijke 8 traps automaat.
Die automaat is heerlijk schokvrij, schakelt snel en heeft een heerlijk souplesse met de 2.0 liter motor, de ideale combinatie.
De wagen trekt zeer snel, en heeft op elk moment veel trekkracht, de wagen is zeer alert op het gaspedaal.

De X1 rijd zeer comfortable, en toch zeer strak en sportief.
Mede door dat ik de standaard 19inch runflats heb ingeruild voor comfortable Dunlop sport maxx banden met laagste afrol geluid 65DB. (comfortable en stil). Wel heb ik voor de zekerheid een volwaardig reserve wiel besteld. (netjes opgeborgen onderin de laadvloer)

De wagen besteld in Xline uitvoering met high executive pakket.
Mokka leer met zeer goed zittende sportstoelen.
Glazen (open) dak voor prachtig lichtinval en acces pakket met elektrisch te openen achterklep met voetbediening en keyless entree. (voetbediening werkt echt mooi !)
De LED koplampen zien er stoer uit en geven een bom licht.

Navi is prachtig en de bediening heb je snel door, makkelijke menu's, mooi groot display met split functie.
De spraakbediening werkt goed, ook de telefoon connectie.
Via een app. kan je wat leuke en handige functies van de wagen bedienen, zoals ventilatie, vergrendeling, auto zoeken, adres of route naar navi verzenden.
Online functies werkt ook goed, zoals nieuws en buienradar.
De hifi upgrade klinkt erg goed en strak, mooi laag..
De achter uitrij camera met hulplijnen is duidelijk en nu al onmisbaar, zelfs met PDC voor en achter..

ECHT heel mooi is de HUD (Head Up Display) in je voorruit, Ik wilde het eerst niet (wat heb je eraan dacht ik) maar zit standaard bij groot navigatie.
Maar het werkt geweldig en ziet er zeer mooi uit, full color, navi aanwijzingen, snelheid, bel oproepen/lijsten, muzieklijsten, etc. Allemaal prachtig en zeer scherp te zien in je voorruit.
Werkt in de praktijk zeer goed, inmiddels onmisbaar (had ik niet gedacht...)

De ruimte in de X1 is zeer goed, veel hoofd en beenruimte, en de kofferbak is ook voor dit formaat fors.
De afwerking is zeer hoogwaardig, het zit allemaal goed en mooi in elkaar. Geen rammeltje, geen scheef naadje.
De instelbare LED verlichting in de wagen is zeer mooi verwerkt langs de sierlijsten in de wagen en ziet er prachtig en rustig uit.

De nieuwe BMW X1 is voor mij een schot in de roos, een zeer goed en strak rijdende, en zeer goed uitziende Midi SUV met alle comfort en opties uit de hogere en veel duurdere modellen. Hier ga ik veel rijplezier mee beleven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kimbojo

Re: BMW X1 SDRIVE20I high excecutive Alpinn wit

Bericht door kimbojo » 28 mar 2016, 05:12

Mooie foto's en mooie wagen.

Springbok
Berichten: 46
Lid geworden op: 24 dec 2014, 12:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: BMW X1 SDRIVE20I high excecutive Alpinn wit

Bericht door Springbok » 28 mar 2016, 09:23

Erg mooie wagen in een erg smakelijke samenstelling! Veel plezier ermee! :duim:
BMW zoekende.. (F11, F31)

Remmm
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 nov 2015, 22:54

Re: BMW X1 SDRIVE20I high excecutive Alpinn wit

Bericht door Remmm » 02 mei 2016, 20:29

Hey.... Zitten de HK tweeters er al in? :W


Gebruikersavatar
edjebmw
Berichten: 523
Lid geworden op: 04 jun 2008, 21:57
Contacteer:

Re: BMW X1 SDRIVE20I high excecutive Alpinn wit

Bericht door edjebmw » 15 mar 2018, 10:14

:duimen: :ja: :duimen:
Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl

Plaats reactie

Terug naar “BMW X1 (F48) Showroom”