Graag jullie ongezoute mening!

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Mikkie
Berichten: 2200
Lid geworden op: 17 aug 2010, 09:36

Re: Graag jullie ongezoute mening!

Bericht door Mikkie » 18 mei 2011, 08:48

Ik vind de velgen niet eens heel verkeerd, maar de hele platte banden impliceren een sportieve bak en dat past niet bij de SUV. Dus dan moet de auto omlaag, maar daar heb je geen SUV voor. Ik zou hooguit tot 21" gaan en dan wat hogere banden erop laten zitten. Kan sportief ogen, maar niet té, want dat past niet bij het ruige karakter van de auto.

mantisnl
Berichten: 1836
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:15
Locatie: Limburg

Re: Graag jullie ongezoute mening!

Bericht door mantisnl » 18 mei 2011, 08:58

Ik vind het ook een beetje jammer, ze verpesten de mooie look van de auto. De velgen die Jaapi aandraagt zouden een stuk beter staan; kleinere maat en je houdt de OEM look, wat zeker bij zo'n auto wel hoort.

Gebruikersavatar
Dj-Swan
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 apr 2011, 22:14

Re: Graag jullie ongezoute mening!

Bericht door Dj-Swan » 18 mei 2011, 22:23

wwx1985 schreef:Nieuwe velgen op X5 gelegd...
23inch, te groot of toch cool?

Afbeelding

Zulke velgen die kunnen met zo'n dikke bak haha!!!
Dan mag je zulke vellings eronder hebben!! :amen:
BMW 320i E30 ''86
BMW 318i E46 2002

portalitie

Re: Graag jullie ongezoute mening!

Bericht door portalitie » 10 jul 2013, 10:21

Mikkie schreef:Ik vind de velgen niet eens heel verkeerd, maar de hele platte banden impliceren een sportieve bak en dat past niet bij de SUV. Dus dan moet de auto omlaag, maar daar heb je geen SUV voor. Ik zou hooguit tot 21" gaan en dan wat hogere banden erop laten zitten. Kan sportief ogen, maar niet té, want dat past niet bij het ruige karakter van de auto.
ben het hier precies mee eens, wilde eigenlijk t zelfde zeggen, ik vind de banden ook te plat maar t hoge wel weer leuk

Plaats reactie

Terug naar “BMW X5 (E53) Styling”