Radio/Navi werkt niet meer na lege accu

Voor alle technische vragen over de BMW X5
Jpsg
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jul 2018, 19:45

Radio/Navi werkt niet meer na lege accu

Bericht door Jpsg » 03 dec 2018, 16:45

Nadat de. Accu keeg was eb weer herladen door overstarten werkt de radio niet meer, aan/uit knop diet niks geen power.
Iemand die weet hoe dit te verhelpen!

Zeer bedankt

JP

wverboom
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2018, 12:07

Re: Radio/Navi werkt niet meer na lege accu

Bericht door wverboom » 18 feb 2019, 17:14

Hoi JP,

Ik had iets soortgelijks. Mijn E53 was voor het vervangen van de aircopomp naar de garage geweest.
Waarschijnlijk is de accu los geweest. Toen ik naar huis reeds had ik geen radio / geluid meer. De navigatie deed het trouwens nog wel maar dan zonder geluid.
Vreemd maar niemand wist wat er aan de hand was. 1,5 week later wilde ik 's-morgens starten en was de accu leeg. Heb hem op de druppelaar gezet en na een aantal uurtjes kon ik weer zonder problemen starten.
Gek genoeg werkte daarna de radio ook ineens weer :gek:
Naar de garage geweest om de accu te testen en deze zat op 2/3 capaciteit en heb hem uit voorzorg laten vervangen door een nieuwe.
Maar waarom de accu leeg was en waarom die radio tijdelijk niet werkte geen idee!

mvg, Wouter

Jpsg
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jul 2018, 19:45

Re: Radio/Navi werkt niet meer na lege accu

Bericht door Jpsg » 18 feb 2019, 19:16

Hi wouter
Dus ongeveer hetzelfde probleem, ik heb de beide accupolen een 15 minuten aan elkaar gehangen en daarna deed alles get weer normaal, alleen ook mijn accy van pas 6 mnd oud was om de haverklap leeg, dus ook nieuwe accu erin en sindsdien start ie perfect.

Groet
JP

Plaats reactie

Terug naar “BMW X5 (E53) Techniek”