hemel hardtop

Alle tips, trucs en ervaringen met betrekking tot de BMW 3 Serie zijn hier te vinden
cabrio328

hemel hardtop

Bericht door cabrio328 » 18 jan 2013, 21:47

in onze hardtop zaten we ineens met het hoofd tegen de bekleding. deze was losgelaten van de ondergrond. vorige week de kap er afgehaald, en op zijn kop gelegd op een deken. alles er uitgehaald en los gemaakt. toen de oude stof er af gepakt. daarna heb ik bij Sigus nieuwe alcantara stof gehaald kleur antraciet. hiermee de hemel en zijpanelen bekleed. (ben ook meubelstoffeerder van beroep) ik heb daarna de afneembare panelen aangepast met een machneet sluiting. de borglipjs waren al lang afgebroken.

cabrio328

Re: hemel hardtop

Bericht door cabrio328 » 18 jan 2013, 22:12

ik kan geen foto toevoegen omdat de bijlagequota berijkt is. wat kan ik doen? de foto is al in het juiste formaat.

Gebruikersavatar
Dcreator
Berichten: 6692
Lid geworden op: 22 jan 2011, 22:35
Locatie: Bergen op Zoom

Re: hemel hardtop

Bericht door Dcreator » 18 jan 2013, 22:26

Foto's moeten geopload via externe sites, bijvoorlbeeld www.imageshack.us is daar een voorbeeld van, je selecteerd daar je afbeelding, upload ze, en pakt vervolgens de direct image link, of evt de forum link die is al klaar met codes!

Gebruikersavatar
Givano
Berichten: 350
Lid geworden op: 20 aug 2009, 17:16

Re: hemel hardtop

Bericht door Givano » 13 nov 2013, 18:24

bij mij is hij ook gaan hangen voor de helft, en zie hem stukje voor stukje steeds losser komen,
kan ik de oude bekleding niet gewoon loshalen en opnieuw lijmsprayen of zo? of is dit vakwerk?

Gebruikersavatar
GreyCooperS
Berichten: 3450
Lid geworden op: 13 jun 2010, 08:16
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: hemel hardtop

Bericht door GreyCooperS » 14 nov 2013, 10:09

meestal komt met het loshalen van de oude stof, het zachte foam tussen stof en dak los..dit brokkeld af door ouderdom.