aanschaf facelift 745i/750i

Alle tips, trucs en ervaringen met betrekking tot de BMW 7 Serie zijn hier te vinden
Gebruikersavatar
didrickydo
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2011, 17:51
Locatie: Bleiswijk

aanschaf facelift 745i/750i

Bericht door didrickydo » 14 feb 2014, 23:14

goedenavond beamer fans.

ik ben een tijdje weg geweest van dit forum omdat ik was gestopt met bmw rijden.

mijn laatste was een 530d touring uit 2002 met m-pakket af fabriek en alle opties die er waren. hele fijne auto.!!

daar voor een 745i e65 gehad uit 2001 . dus echt de aller eerste. met deze auto heb ik echt alleen maar ellende gehad. airbag storing,gordelspanners,navigatie computer,dynamo,accu,geluidsinstallatie,lek dakraam,olie lekkage,en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar o wat reed die auto lekker. snel , lux, goede geluidsinstallatie, verbruikt valt mee moet ik zeggen,
en ik vind het gewoon mooie auto's.

nu wil ik toch weer uitkijken naar de facelift van dit model. en het allerliefst de 750.
kunnen juli mij misschien meer vertellen of hier ook nog die zelfde ziektes in zitten.?
ook zie ik bij sommige auto's achter de idrive knop nog 2 druk knoppen zitten. op de ene staat menue, en op de andere staat een soort van vierkantje. wat is dit voor optie ? ik had deze niet op mijn 7 zitten maar zie het bij sommige wel zitten.

Gebruikersavatar
Dcreator
Berichten: 6692
Lid geworden op: 22 jan 2011, 22:35
Locatie: Bergen op Zoom

Re: aanschaf facelift 745i/750i

Bericht door Dcreator » 18 feb 2014, 00:35

Vaak hoor je wel dat bij een facelift de 'kinderziektes' er uit gehaald worden, dus ik verwacht eigenlijk wel dat deze minder problemen op moet leveren! (kan ook zijn dat je vorige 7er gewoon een maandagmorgen wagen / pechwagen was!)

streamline
Berichten: 1832
Lid geworden op: 10 sep 2011, 16:35

Re: aanschaf facelift 745i/750i

Bericht door streamline » 29 mei 2014, 20:30

Veel toeters en bellen kunnen ook kapot gaan, is wel iets waar je rekening mee moet houden als je dit soort auto's gebruikt koopt.

Maar idd facelift is over het algemeen wel beter in elkaar gezet. Volgens mij was de eerste generatie die jij gehad hebt ook wel een model waar veel nieuwe technieken voor het eerst leverbaar waren.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 7 Serie (E65 / E66) DIY: Do It Yourself”