Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*15-04-2018*

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 28 aug 2017, 22:31

Tnx Heren!

Aan de voorkant worden ook 'alle' rubbers vervangen, enige wat er vervangen kan worden aan de voorkant is het rubber van het kleine stabi stangetje en de rubber waar de draagarm in valt.

Heb een nieuwe set van Meyle HD besteld dus, draagarmen, spoorstangen, stabistangetjes, hier gaan dan meteen de rubbers van Strongflex in en kan ik er weer even tegenaan.
Ook worden deze gemonteerd, de voorkant begint slap te worden en zitten er ook al weer een goed jaar onder en de nodige km's en heel wat meegemaakt!
Afbeelding

Als het zover is zal ik een uitgebreid verslag maken met hopelijk weer veel foto's!

Voor nu; Stay tuned Folks
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 28 aug 2017, 22:35

Is weer even geleden maar hier dan weer een update!

25-07-17

Heb deze dag alle schokbrekers vervangen door Bilstein B4 speciaal gemaakt voor een E36 met M-Techniek onderstel.
De strongflex rubbers welke ik eerder genoemd heb zijn ook vervangen aan de voorkant en de draagarmen,spoorstangen en stabi stangetjes door Meyle HD. In combinatie met de Bilsteins weten jullie wel wat dat betekent. Onthoud dat er ook een X-Brace onder is gegaan, deze hebben we ook meteen vast gezet zoals het hoort met de 4 bouten die erop horen ipv de 2 die ik erin had.
Anyhoe hierbij een paar foto's van wat er allemaal aan gedaan is in de tussentijd!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog even een compleet plaatje ervan gemaakt.... staat niet verkeerd al zeg ik zelf met al het geel erbij .

Afbeelding

Onderstaande foto is te zien dat de X-Brace eraf is en er nieuwe 'Rivet Nuts' in zitten om alles juist op z'n plaats te houden.
Afbeelding

Op de volgende foto is te zien wat ik uit de rechter wielkuip heb gehaald achter de afdekking, er zit helaas een kleine scheur onderin waardoor er vuil in kan komen.
Afbeelding


En dan was er ook nog het tripje naar Spanje(Alicante) om goederen te brengen voor een opvanghuis voor honden en katten. Heenreis was zonder problemen verlopen maar de terugreis is helaas minder goed nieuws helaas een aantal waren ervan op de hoogte maar hierbij de foto's en het verhaal ervan!
Vrijdag 4 augustus zijn we aan de terug reis begonnen vanuit Alicante naar huis(zou kijken of ik de 2046km in een keer kon rijden met een aantal stops erin), na iets meer als 500km hebben we een stop gemaakt om iets te eten en te drinken, eenmaal weer in de auto heb ik de auto gestart en de airco aangezet en even naar de route gekeken waar ik langs moest rijden tot ik een vrij harde plof hoorde(zachter als een klapband), keek naar de motorkap zag een klein beetje rook/stoom uitkomen, keek naar de temperatuur meter(stond strak in het midden) en zette de auto/motor uit. Dit alles was binnen 2 seconden gedaan.

Na bekeken te hebben wat er aan de hand was heb ik de ADAC gebeld(waar ik vorig jaar december lid van geworden ben), binnen een uur was er een takelwagen, deze heeft ons naar een garage gebracht en hebben we samen naar de oorzaak gezocht. Ze hebben het koelvloeistof reservoir met water gevuld en seconden later kwam het er net zo snel weer uit!

Onderstaande foto's zeggen genoeg denk ik!
Afbeelding
Afbeelding

Dit was mijn redder in nood, vriendelijke man kon alleen geen Engels en ik kon geen Spaans, maar met handgebaren kwamen we er wel uit! 8)
Hij heeft ons en m'n auto met respect behandeld dus heb de beste man €5 gegeven als bedankje.
Afbeelding

Dit was de plof die we hoorde;
Afbeelding
Let vooral op de grote scheur in het plastic gedeelte van de radiateur(welke op zijn kop staat)
Afbeelding

Nadat we wisten wat het was heb ik de ADAC weer gebeld, ondertussen heeft de manager van het garage bedrijf gebeld naar zijn leverancier of de radiateur op voorraad was, helaas was dit niet het geval. Terwijl ik aan de telefoon was met de ADAC kwam de manager naar me toe en was het even in het Duits en Engels praten tot de beste man van de ADAC zei dat hij Spaans kon en ik de telefoon aan de manager gaf!
Na enige minuten kreeg ik de telefoon weer terug en kreeg ik van de ADAC te horen dat het onderdeel er pas maandag zou zijn en hij een hotel zou zoeken in de buurt voor ons beiden en t/m maandag zou boeken, de rekening zouden hun betalen voor het hotel aangezien dit ook het maximaal aantal nachten was wat mogelijk was wat in het pakket zat. Nadat dit geregeld was kreeg ik binnen 30 min een telefoontje van de ADAC met het adres voor een hotel, ik kon een taxi bestellen en het bonnetje bewaren en later opsturen wat ik later op mijn rekening gestort zou krijgen.
Eenmaal gevraagd aan de manager of zij een taxi konden bellen voor ons en de bagage om ons naar hotel te brengen zei de manager dat hij ons wel wou brengen erg top van deze beste man terwijl hij dit helemaal niet hoefde te doen!

Eenmaal in het hotel en onze kamer te hebben bekeken welke een airco had hebben we maar het beste van gemaakt.

De maandag was aangebroken en mijn auto zou klaar zijn deze dag. Rond 10uur kreeg ik een telefoontje van de manager van de garage, mijn elektrische fan was kapot,vastgelopen en de zekering was kapot voor diezelfde fan. Hij kon de fan pas dinsdag in huis hebben dus moesten we nog een dag langer blijven, en meteen de kamer een nacht langer geboekt(dit moest ik zelf betalen).
De fan was het oorspronkelijke probleem, deze geeft extra koeling aan de radiateur als deze te warm word maar de temperatuur meter in de cockpit heeft altijd strak in het midden gestaan. We zijn weggegaan uit NL met 18 graden, in Frankrijk waar we hebben overnacht was het 28 graden om 23uur in de avond. Toen we de grens over reden de volgende dag van Frankrijk naar Spanje stond de temperatuurmeter buitenlucht van de auto op 39 graden.
Al die tijd heeft de Diesel zich goed gedragen met berg op en af tot het moment dat de radiateur het begaf!

Maandag de 7e augustus zijn we naar de garage gegaan om te kijken naar de fan, heb ook meteen de temperatuursensor van de KVS vervangen, zij hadden het gereedschap wat ik mocht gebruiken, zonder het inlaatspruitstuk eraf te halen is het me binnen 30min gelukt om de sensor te vervangen.
Meteen ook even een foto gemaakt van de nieuwe radiateur welke al gemonteerd was.
Afbeelding

Dinsdag de 8e augustus zou mijn auto klaar zijn, of voor 13uur of na 15uur(tussen 13 en 15uur waren ze gesloten) terwijl we aan het uitchecken waren rond 11:50 kreeg ik een sms van de ADAC dat mijn auto klaar was en het bedrag van de factuur erbij!
Hebben meteen een taxi laten komen en zijn naar de garage gegaan om zsm weer op weg te zijn!
Rond 13uur waren we dan weer op weg richting huis en had mezelf voorgenomen om de resterende 1546km achter elkaar te rijden zonder overnachting.
Onderweg hebben we nog wat gegeten en heb ik de Diesel nog 50 min laten draaien om te laten ontluchten wat achteraf onnodig was wat ik van mijn monteur heb gehoord. Ik ben ook maar een mens en weet ook niet alles.
Even na 5uur woensdagochtend waren we in Woerden aangekomen waar we zijn spullen hebben uitgeladen en ben ik met een lekker vaartje naar huis gereden, in 25 minuten vanuit Woerden naar Vlaardingen vind ik niet slecht!

Tot zover de updates t/m Spanje. Volgende bericht gaat over Engeland!!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 28 aug 2017, 22:38

Zoals gezegd in het vorige bericht gaat deze update over Engeland. Heb in een eerdere update verteld dat ik mijn auto in Engeland zou laten aanpakken, roest en opnieuw laten over spuiten, de diesel staat er sinds afgelopen maandagmiddag rond 16uur en heb al wat updates gekregen en gezien.
Zondag de 13e heb ik de andere achterklep, achterspoiler en nieuwe voorbumper bij hem afgegeven zodat hij alvast een voorsprong kon maken op de onderdelen.
De diesel word dezelfde originele kleur: Cosmosschwarz kleurcode 303/9 vind het persoonlijk een mooie kleur en als ik een andere kleur erop wou dan zou ik alles in die kleur willen hebben(onder de motorkap en binnenkant chassis/interieur). Vandaar dat ik bij deze kleur ben gebleven!
Hierbij alvast een paar voorproefjes van de eerder gebrachte onderdelen welke al gespoten zijn maar nog niet gepolijst zijn!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook meteen een paar foto's genomen hoe de diesel er toen bij stond(dinsdag 22 augustus).
Afbeelding

Heb het schuifkanteldakje er zelf afgehaald aangezien ik weet hoe het moet en het mij maar 10 min heeft gekost.
Afbeelding

Zonder rubbers aan de bovenkant van de deuren/dak.
Afbeelding

Zonder logo en spiegels.
Afbeelding

Zonder logo, spiegels, nieren en knipperlichten.
Afbeelding

Zonder sideskirts en roest weggehaald(en behandeld met deruster) onderkant deur.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Donderdag 24-08-17
Heb weer een paar foto's gekregen van de beste man!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En als laatste een sneakpeak van het dak wat zojuist gespoten is en de hele nacht mag drogen :D
Afbeelding

Een goeie maand geleden heb ik schijven,blokken(EBC) en brackets gekocht voor een E46 330 voor op mijn auto aan de voorkant :P
En vandaag zijn de remklauwen(nieuw) ook binnen gekomen, ik ga ze nog niet meteen monteren aangezien ik ze in een ander kleur wil hebben! 8)
Hierbij wat foto's welke ik vandaag genomen heb.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Voor zover deze update in Engeland.... Als ik meer foto's krijg zal ik deze uiteraard hier uploaden zodat jullie weer leesvoer hebben 8)
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 28 aug 2017, 22:40

Anyhoe was weer even bij de spuiter vandaag en heb een paar foto's kunnen nemen.... ook heb ik het dak gezien nadat hij het met 3000 papier lichtjes heeft geschuurd en gepolijst.... nog gladder als een baby's kontje

Hierbij een een paar foto's met daarin een extra item wat ook gespoten word :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als het goed is zijn de volgende foto's als de diesel voor een deel of helemaal gespoten is!

Tot zover weer een update van mijn kant.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

Yor
Berichten: 929
Lid geworden op: 23 apr 2017, 21:49

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door Yor » 29 aug 2017, 14:02

Helaas zijn die radiatoren een zwakke plek. Fijn dat alles goed is gekomen. Je ophanging update ziet er goed uit! Waar heb je de klauwen vandaan als ik vragen mag?

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 29 aug 2017, 23:32

Mee eens maar er is 2 jaar geleden al een nieuwe radiateur in gegaan voordat ik ermee kon rijden. Deed al die tijd zijn werk goed, maar helaas heeft die het begeven in Spanje...

Heb de remklauwen uit Engeland van Ebay afgehaald. Ze vragen wel om een kenteken. Kon er gelukkig een van een vriend van me uit Engeland lenen, alles goed gekomen en binnen 3 dagen waren ze binnen.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

Gebruikersavatar
Dcreator
Berichten: 6692
Lid geworden op: 22 jan 2011, 22:35
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door Dcreator » 10 sep 2017, 14:02

Wordt het niet eens gewoon tijd voor een showroomtopic meneer?! :gek:

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 11 apr 2018, 10:49

We zijn inmiddels weer 9 maanden verder maar door het hele gebeuren met Photobucket kon ik niks meer doen, zo te zien zijn ze er van af gestapt om extra geld te vragen voor een 3rd party share.
Mijn volgende bericht gaat verder waar ik gebleven was na de laatste foto van het spuiten in Engeland.
Dus ga er maar even voor zitten want ik ga nu de hele foto serie met verhaal erbij plaatsen.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 11 apr 2018, 10:51

Zoals jullie zien is ze nu helemaal overgespoten!
Hier een foto van de achterbumper welke hier en daar een paar kleine puntjes had m.b.t. de lak en nu weer als nieuw eruit ziet.
Afbeelding

Maar ook de neus had liefde nodig. In een van mijn vorige berichten zagen jullie al een andere kofferklep en een voorbumper liggen die ook al gespoten waren. Planning was om deze als reserve te houden maar ben erachter gekomen dat de bumper balk welke in/achter de bumper zit een lelijke deuk had en dus ook de bumper een tik had gehad. Dus besloten om de bumper die op dit plaatje op de auto zit eraf te halen en zoveel mogelijk onderdelen over te zetten naar de andere bumper.
Afbeelding

Jullie hebben ook gezien dat mijn handgrepen ook zijn mee gespoten, op de volgende foto de 2e helft daarvan.
Afbeelding

Dan de passagierskant welke net gespoten is, foto zegt meer als woorden!
Afbeelding

Andere hoek, ook was de lak al droog genoeg om alle tape eraf te halen en de handvaten er weer op te zetten.
Afbeelding

Hier nog een foto maar dan het totale plaatje met nog stickers op mijn auto welke er inmiddels al lang af zijn!
Afbeelding

De bestuurderskant met de nieuwe stootstrips er weer op.
Afbeelding

Andere hoek van de bestuurderskant met de nieuwe stootstrips erop.
Afbeelding

Inmiddels weer thuis en een kleine 2 weken verder en maar langzaam een polijst beurt gegeven, met de laatste stap van het polijsten om de lak nog goed uit te laten harden wat wel tot 6 maanden in beslag kan nemen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier nog een foto nadat ik de auto had gepolijst!
Afbeelding


Deze heb ik uiteraard ook laten spuiten en was een aardig klusje om deze er alleen op te krijgen maar hij zit!
Maakt de achterkant echt af is mijn mening. Het 3e remlicht is nog duidelijk te zien en heb er inmiddels Xenon bolletjes in geplaatst zodat ze iets feller zijn aangezien ik de achterruit ook heb laten tinten.
Afbeelding
Afbeelding

En dan zonder tape nadat de kit 24 uur heeft kunnen drogen.
Afbeelding
Afbeelding

En een overzicht plaatje van de achterkant.
Afbeelding
Afbeelding

Eind oktober kwamen deze op mijn pad, waren wel replica's maar ze waren zwart en er zit een velgbed op. Dus in de auto naar m'n broer en de volgende dag zijn we in zijn 7er 3.0D op wezen halen, ook nog even een goed stuk 200km'/h op de cruise control gereden. Is niks voor de 7!
Afbeelding

Na er een stuk mee te hebben gereden heb ik ze er meteen weer onder vandaan gehaald, banden waren vierkant en ze zongen waar ik niet goed van word. Bij nader inzien had ik het kunnen zien maar een mens kan ook niet alles weten!
Afbeelding
Afbeelding

Eind november zag ik deze op de Duitse eBay en ik moest en zal ze hebben aangezien ze ook origineel BMW zijn, dus de beste man een bericht gestuurd met een voorstel om ze naar mijn broer te verzenden in Duitsland en hij ging akkoord! 8-) :mrgreen:
Zie hier een voorproefje van de achterste!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Tot zover mijn update welke ik eindelijk heb af kunnen maken en daardoor ook weer helemaal bij ben.

Komen nog een aantal updates aan maar ga zeker nog niks verklappen!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 11 apr 2018, 11:03

En weer een update!
Afgelopen zaterdag de skibox opgehaald en meteen gemonteerd en foto's gemaakt.
Inmiddels ook al geïnformeerd om te laten wrappen maar deze zal gespoten moeten worden helaas i.v.m. de ondergrond van de box.

Hierbij natuurlijk ook een aantal foto's.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

As zaterdag en zondag weer een update!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

FaTaLiTy
Berichten: 214
Lid geworden op: 21 sep 2016, 10:28
Locatie: Veenendaal

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door FaTaLiTy » 12 apr 2018, 08:21

Pff goed bezig, is heel wat geworden!

Wat verbruik je nu ongeveer gemiddeld met zo'n 325 TDS?
BMW E46 Sedan 323i - viewtopic.php?f=29&t=58370

whiteage
Berichten: 114
Lid geworden op: 31 okt 2009, 21:24

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door whiteage » 12 apr 2018, 20:56

Blijft de auto nog wel comfortabel met de strongflex bussen? En krijgen hierdoor je fusee's het niet zwaar te verduren?
eat,, sleep,, drive BMW

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 19 apr 2018, 11:55

Tnx FaTaLiTy, Verbruik ligt gemiddeld 1 op 12,3 als ik veel snelweg kilometers maak anders is het 1 op 11,2.
Sinds ik hem heb heb ik er 102.170km mee gereden en heb ik 1 op 11,1 gereden gemiddeld van alle tankbeurten bij elkaar.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door BmwE36Touring » 19 apr 2018, 11:57

@Whiteage, auto blijft comfortabel met de strongflex rubbers maar stuurt en handelt strakker dankzij de rubbers.
Of de fusee's het zwaar te verduren krijgen durf ik niet te zeggen!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

koertplert
Berichten: 244
Lid geworden op: 29 sep 2008, 12:41
Locatie: Rijswijk

Re: Nogmaals voorstellen met de E36 325 TDS*Update*06-04-201

Bericht door koertplert » 19 apr 2018, 12:38

BmwE36Touring schreef:Tnx FaTaLiTy, Verbruik ligt gemiddeld 1 op 12,3 als ik veel snelweg kilometers maak anders is het 1 op 11,2.
Sinds ik hem heb heb ik er 102.170km mee gereden en heb ik 1 op 11,1 gereden gemiddeld van alle tankbeurten bij elkaar.
Zo dat is niet echt zuining. Ik rij 1 op 13 met mijn X5 3.0d :tong:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”