bmw 435i

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Zeka
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2021, 12:50

bmw 435i

Bericht door Zeka » 17 apr 2021, 12:54

Hallo!
Ik sta op het punt om een 2dehands bmw F32 435i te kopen.
Er zijn echter 2 vraagjes waarmee ik nog worstel.
Ik vond vaak de 35i's een beetje flauw ogen. Alsof ik buiten de uitlaten amper het verschil zag tussen een 35i of 20d. Toen ik M performance modellen ontdekte had ik al gauw het gevoel dat deze ogen zoals het hoorde! Ik merkte natuurlijk ook dat de prijs een pak hoger lag. Nu viel ik op een 2dehands wagen met M performance parts maar geen van deze lijken uit carbon gemaakt te zijn. MAW: fake, goedkope achteraf geplaatste stukken? Of kunnen dit nog steeds originele M performance onderdelen zijn? Ik vind namelijk wat van alles? Hoe weet ik of dit originele M performance onderdelen zijn?

Tenslotte weet ik ook niet of ik zo hard moet tillen aan xdrive vs rwd. De voor- en nadelen van beiden lijken me duidelijk maar ik stel me de vraag onder relatief normaal rijgedrag of ik deze dingen wel zo hard zou merken?

Ik hoop op respons en alvast bedankt! :)

Edward
Berichten: 1614
Lid geworden op: 11 feb 2018, 13:00

Re: bmw 435i

Bericht door Edward » 17 apr 2021, 15:39

Misschien heb je hier wat aan. Een beetje vergelijkingsmateriaal... een Gran Coupé 435i M-Sport Edition Aut8. Alle M Performance toevoegingen zijn origineel.

Zeka
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2021, 12:50

Re: bmw 435i

Bericht door Zeka » 17 apr 2021, 16:39

Welja, deze oogt wel heel mooi! Maar heeft wel enkele onderdelen niet zoals ik ze zoek. Ik heb besloten gewoon in persoon te gaan kijken naar het voertuig en dan zie ik ter plekke wel... ;)
Laatst gewijzigd door mieske90 op 23 apr 2021, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qoute van een vorig bericht is onnodig en dus ook niet toegestaan.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 4 Serie (F32 / F33 / F36) Styling”