optimale rij eigenschappen 440i x drive ad onderstel

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
BMW rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2019, 13:16

optimale rij eigenschappen 440i x drive ad onderstel

Bericht door BMW rookie » 01 jul 2019, 13:32

Dag.

Ik ben sinds 2 jaar BMW rijder en heb mijn auto met veel plezier mogen rijden de afgelopen tijd. Toch is het tijd voor wat nieuw plezier.

Ik ben op zoek naar advies betreffende de beste verbeteringen die ik zou kunnen uitvoeren aan mijn 2016 440i gran coupe met xdrive en adaptief onderstel. Ik wil eigenlijk alleen het rijplezier verhogen, niet uiterlijke verbeteringen. Dus met name wegligging, remmen, gasrespons en een beetje het vermogen optimaliseren. Verlaging van de auto van 10 mm zou mooi zijn, denk dat hij daarmee beter qua wielen in de kasten valt. Budget is 5K voor onderdelen.

Ik ben niet op zoek naar iemand die zegt, kom maar langs dan doe ik het voor je. Dan kan ik net zo goed zelf naar de BMW (of andere) garage gaan. Ik zoek juist tips voor onderdelen en verbeteringen die ik zelf en met hulp van 2 technische vrienden (met auto opleiding) kan uitvoeren.
Wat denken jullie?

Dank!

BMW Rookie

ehombie
Berichten: 1454
Lid geworden op: 25 nov 2016, 13:12
Locatie: Venlo-Venray

Re: optimale rij eigenschappen 440i x drive ad onderstel

Bericht door ehombie » 03 jul 2019, 17:14

Kijk eens bij mosselman turbo systems Op de site.
Indien n55. Kan een mosselman turbo icm een tuning.
Je gewenste eigenschappen verhogen. De turbo (en/of andere geraleerde productem) kan evt je matties inbouwen. Vervolgens ga je hem laten tunen.

Maar fotos zouden we wel leuk vinden hier op de site....als je ervoor gaat.
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht

Plaats reactie

Terug naar “BMW 4 Serie (F32 / F33 / F36) Performance en tuning”