Arie gaat terug naar BMW?.

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Arie316
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2011, 22:15

Arie gaat terug naar BMW?.

Bericht door Arie316 » 29 dec 2023, 15:44

Hoi allemaal !,

Alvast de beste wensen.

Mijn naam is Arie en rijd nu Volvo en ook al enige jaren. Om precies te zijn de C70 2.3 t5 en V70 2.5 20v beide uit 1999. De t5 heb ik laten tunen en zit oo dit 280 pk.

Heerlijke auto's en oer betrouwbaar. Maar ik zoek toch de overstap terug naar BMW. Meerdere redenen ten eerste comfort, BMW wint dat van de Volvo. Stilte in de cabine, Volvo's kunnen echt behoorlijke rammel bakken zijn. Ik zeg altijd, wat Volvo in de motor geïnvesteerd heeft, hebben ze niet gedaan in het interieur. Aan betrouwbaarheid hoef ik niet te twijfelen, beiden zijn ze aan elkaar gewaagd.

In het verleden heb ik een 316 coupe E36 gehad. Heerlijke auto maar man, komt niet vooruit. Te langzaam. Maar man een genot om te rijden. En het klinkt als een kleinigheid, maar ook een staand gaspedaal vind ik een pluspunt. Net als de oranje dashboard verlichting.

Wat zoek ik, nog geen idee, ik twijfel enorm tussen de 5 en 3 serie. Wel ga ik zoeken naar een benzine en zeker een automaat. Ben er ook wel zeker van dat het een 6 cylinder moet gaan worden. Voor woon werk rijd ik trouwens electrisch (Super Soco motor).

Ik ga vooral lezen, en helpen en advies geven waar ik kan. Ik houd jullie op de hoogte van de zoektocht. Liever nog geen aanbiedingen, pas met het voorjaar/ zomer maak ik de overstap. En o ja de C70 2.3 t5 gaat de deur uit. En is al door een liefhebber gekocht.

Terug naar “Stel jezelf voor”