Bulent - E46 323i Executive

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Bülent323I Cabrio
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2018, 13:46
Locatie: Wamel

Bulent - E46 323i Executive

Bericht door Bülent323I Cabrio » 25 dec 2018, 14:07

Beste Bimmers,

Ik wil me zelf ook even voorstellen, maar om een heel lang verhaal kort te maken,altijd al een BMW Cabrio willen hebben en nu is het dan zover :love: sinds een paar dagen eigenaar van een BMW 323I Executive bj 2000( zeg het misschien verkeerd maar dat mag als nieuweling) Hard en Softtop.
Ben dus gelijk Internet opgegaan om te zien wat te kijken wie er nog meer fanaten zijn van BMW's
en natuurlijk zal ik en ga ik veel lezen en kijken wat er gepost wordt.
Zit al met een aantal kleine vraagjes, niet echt problematisch maar wil gewoon kijken hoe en wat.Kom er later wel op terug.

Alvast 1 vraagje:
Ik heb 2 sleutels mee gekregen van de garage 1 werkt wel en de andere ( nog) niet hij vertelde mij dat deze zich zelf op moet laden tijdens het rijden , klopt dit ??

Gr Bulent
Laatst gewijzigd door mieske90 op 27 dec 2018, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic-onderwerp gewijzigd om het overzicht te bewaren.

matheeuwissen
Berichten: 3712
Lid geworden op: 11 jan 2010, 18:23
Contacteer:

Re: Eindelijk DE CABRIO

Bericht door matheeuwissen » 25 dec 2018, 16:11

Die sleutel die niet meer werkt, Die zou op moeten laden tijdens het rijden. Maar waarschijnlijk is de batterij stuk. Kun je laten vervangen. Maar dat werkt vaak ook niet goed. Dus wordt waarschijnlijk een nieuwe sleutel. Misschien kun je hem nog inleren. Hier op het forum staat wel ergens hoe dat moet.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Bulent - E46 323i Executive

Bericht door mieske90 » 27 dec 2018, 15:18

Welkom Bulent,

Gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe cabrio :duim:
Foto's van je nieuwe aanwinst zien we hier natuurlijk graag.

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Bülent323I Cabrio
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2018, 13:46
Locatie: Wamel

Re: Bulent - E46 323i Executive

Bericht door Bülent323I Cabrio » 28 dec 2018, 20:14

Beste Matheeuwissen, thanks voor je reactie, maar ik heb het gevoel dat als ik er lange stukken ermee gaat rijden dat de sleutel WEL op gaat laden. Maak hem open met de volle sleutel en start'm met de lege zodat deze oplaadt. Gaat wel werken denk ik (hoop ik ;))

Hai Michel ook bedankt voor jouw reactie, ben heel erg blij met de E46 ( hopen dat ik er lang plezier van zal hebben). Het is nog even wennen natuurlijk maar, kom nu al kleine dingen tegen die ik b.v. (op den duur) zal willen veranderen, andere velgen, Nav installatie, en daarnaast wat kleine dingen, en ik denk dat menige van jullie wel de GOEDE en de Juiste adresjes hebben. Ik kom er later op terug, heel erg bedankt alvast. En een leuke mooie pic volgt nog.

Gr Bulent

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”