Dennis E93 335i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor

Dennis E93 335i

Berichtdoor DaKing » 20 aug 2018, 11:48

Hoi,

Mijn naam is Dennis en BMW liefhebber. Ik woon in Den Haag.

Ik rij sinds drie jaar een zwarte E93 335i. Een mooie BMW waar ik een en ander al aan veranderd heb zoals een originele M performance bumper en aero bumper voor. Versleten Turbo's recentelijk laten vervangen en ooit een kapotte ECU gehad. Al met al de moeite waard zulke investeringen.

Daarvoor een grijze E46 320D facelift gehad. Mijn allereerste BMW. Ik moet zeggen een hele fijne en snelle auto. Ik heb er 650 ton mee gereden niet geheel probleemloos. Ik had er moeite mee de auto te verkopen. Doordat ik weinig km meer zou rijden niet meer rendabel gezien de kosten.

Begin van het jaar ook de eigenaar geworden van een familiestuk een hele mooie showroomwaarde gele Corvette C5 Cabrio uit 2004.

Eenmaals het cabrio virus gekregen moeilijk om weer terug te gaan naar een coupe of sedan. Al moet ik zeggen dat een F32/33 en F10 toch ook hele mooie BMW's zijn.

Ik kan zelf redelijk wat sleutelen aan mijn BMW. Zoals bougies, pakkingen, oliebeurtjes en uitlezen en deels programeren in de ecu.
Geniet van het leven!

E93 335I Performance 2008 - Corvette C5 cabrio 2004
DaKing

Re: Dennis E93 335i

Berichtdoor mieske90 » 18 sep 2018, 16:30

Welkom Dennis,

Altijd leuk zo'n E93, zeker met zo'n motor erin.
Heb je toevallig ook foto's van je wagens?

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E93 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
mieske90
BimmerPortal Team

Keer terug naar Stel jezelf voor