Ondanks dat ik toch wel een aantal BMW's heb gehad nog niet lid geworden van dit mooie forum

Dat moest maar is veranderen. Al meerdere keren rondgekeken op het forum en nu maar is netjes voorstellen.
Ik ben een autoliefhebber en heb al een "aantal" auto's gehad. Ondanks enkele uitstapjes kwam ik toch elke keer weer terug bij het (volgens mij

Mijn huidige auto is een 320d f30. Deze heb ik nu ongeveer 1,5 jaar. Ivm het minder rijden voor het werk was het tijd voor wat anders. Omdat mijn vader al een tijdje een 5 serie f10 reed zag ik toch wel behoorlijk wat verschil met de f30. Hoewel de f30 een super fijne auto is staat de f10 toch wel een paar treden hoger. Ik doel dan vooral op het interieur en de afwerking. Tevens mistte ik toch wel een aantal opties op mijn f30. De opvolger moest dus weer een 5 serie worden.
Eigenlijk vrij snel heb ik de opvolger gevonden. Het is een spacegraue 528i met zimtbraun leder geworden.
De auto is van juli 2013 en heeft ongeveer 45.000km gereden. Tevens heeft hij een aantal fijne opties zoals:
- M-sportpakket
- high executive
- innovation pakket
- active steering
- active cruisecontrol
- schuifdak
- 19 inch
- shadowline
En waarschijnlijk nog wel een paar opties waar ik achter ga komen. Ik heb ook nog een paar wensen dus daar zal het forum goed van pas komen:) Voor meer informatie en toekomstige foto's zal ik een showroom aanmaken in het f10 deel.
Onder volgen de foto' van de dealer en de foto's van mijn nu nog F30. Eigen foto's volgen zsm.
Grtzz Jack