David, E36 Cabrio

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
yope

David, E36 Cabrio

Bericht door yope » 01 nov 2015, 14:27

Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerste BMW, een E36 320i Cabrio uit 1995. 2 maanden geleden gekocht, en nog even van het open dak kunnen genieten einde van de zomer. Nu zit de hardtop erop voor de winter :)
Rooskleurig en makkelijk was het begin helaas niet, zoals vaker gebeurd met dit soort auto's, is aan zijn turbulente en onbekende historie nogal wat werk verbonden. Ik zal er in een ander post nog wat nader op in gaan, maar ondertussen heb ik er al behoorlijk wat reparaties aan moeten doen, en helemaal klaar is hij nog lang niet.
Zo ziet hij er uit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik hoop op dit forum zowel zelf bijdrage te leveren als ook tips en trucs van anderen te leren.
Met vriendelijke groet,
David.

Bart70
Contacteer:

Re: David, E36 Cabrio

Bericht door Bart70 » 01 nov 2015, 18:02

Welkom hier David !

Mooie cabrio :duim:

Hopelijk zijn de mankementen niet te ernstig !

Met behulp van dit forum kom je er meestal wel uit en dat je er nog niet helemaal bent is dan maar iets om naar uit te kijken ;) Als je hem straks helemaal in iorde hebt weet je in ieder geval hoe de wagen er bij staat en kun je lekker gaan genieten !

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je ondanks de problemen natuurlijk toch nog vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

yope

Bericht door yope » 01 nov 2015, 18:51

Zoals ik al aangaf, de gedetailleerde uitleg van de "ontdekkingsreis" door deze auto tot nu toe staat nu in de showroom post die hierbij hoort:

viewtopic.php?f=75&t=47377

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 02 nov 2015, 11:48

Welkom David,

Ja wagen ziet er netjes uit, hopelijk zijn je problemen snel verholpen.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”