Ik ben Gerrit, ben 17 jaar oud en kom uit het mooie Friesland en sinds vandaag mogen wij ons eigenaar noemen van een in mijn ogen prachtige 530D Touring uit het jaar 2005.
Zal niet de volledige historie van de afgelopen 3 jaar geven, dus zal het kort houden. In 2008 kochten wij voor het eerst een franse auto, daarvoor altijd Duits gereden. Dit was een hele mooie en unieke Renault Laguna. Na een hoop plezier van die auto overgestapt op een nog mooiere Volvo S60:

Vanuit deze S60 stapten we 1,5 jaar geleden over naar een super dikke Volvo S60R, dit is voor de Volvo liefhebber DE auto, 300pk en 400nm. Zijn er maar 38 van verkocht in Nederland waarvan wij de oudste hadden

Maar met een verbruik van gemiddeld 1:8 en een jaar kilometrage dat ronde 25.000km per jaar ligt en komend jaar gaat stijgen was dit economisch gezien niet handig meer.
Dus met een brok in de keel afgelopen week afscheid genomen van de 'R' zoals hij hier in huis werd genoemd, hij is verhuisd naar België waar een andere Volvo-liefhebber hem verder zal vertroetelen.
Maar goed, toen zaten we zonder auto

Deze was gelukkig snel gevonden in de vorm van een 530D Touring uit het jaar 2005, van de 2de eigenaar en een volledig traceerbare historie en een aantal leuke opties. Auto staat er gewoon super strak voor en rijdt echt formidabel.
Werk zelf bij een auto bedrijf waar ze veel verstand van de E60/E61 series hebben dus had een mooi lijstje mee om te controleren, en dit exemplaar slaagde eigenlijk voor alles waardoor de deal snel rond was.
Heb helaas alleen nog maar een aantal telefoon foto's, zal binnen kort eens een fotoshootje houden op de manier zoals de foto's van hierboven:

Hoop op het forum weer veel kennis te kunnen vergaren en eventueel ook bij meetings aanwezig te zijn zoals ik op het Volvo-forum ook gewend was de afgelopen jaren