Daniel - BMW E36 316i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Daniel.305
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2016, 02:02

Daniel - BMW E36 316i

Bericht door Daniel.305 » 16 okt 2018, 22:24

Hallo allen, mijn naam is Daniel en woon in Rotterdam.
Ik lees al wel een tijdje mee hier maar dacht er dan toch aan om een account te maken. Gewoon omdat het handig is en ik nog veel kan opsteken van de andere liefhebbers hier.

Ik rij een e36 316i automaat uit 1996, een van de laatste sedans. Deze heb ik kunnen bemachtigen van de 2e eigenaar. De 1e eigenaar heeft de auto bijna 17 jaren in bezit gehad. In combinatie met de kleur zwart, en het allerbelangrijkste : origineel onverprutst exemplaar. (Ben absoluut niet van het tunen) Deze vind je geen 2e keer dacht ik. Toch ging het kriebelen en heb ik toch de 15 inch staal met wieldoppen vervangen door 16 inch Z3 velgen, en angel eyes. Daar laat ik het bij.

Ik heb nog veel vragen over de auto en de werking van bepaalde systemen ervan. Ik weet zeker dat ik hier op de goede plek zit!

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Daniel - BMW E36 316i

Bericht door mieske90 » 17 okt 2018, 09:50

Welkom Daniel,

Goed dat je je hebt aangemeld, dit maakt het makkelijker om op dingen te reageren ;)

Een originele E36 is zeker niks mis mee, die zie je inderdaad niet vaak
Foto's van je wagen zijn hier altijd welkom ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”