Kroonluchter BMW 316D F31 2.0 B47 2015

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Kroonluchter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2018, 21:05

Kroonluchter BMW 316D F31 2.0 B47 2015

Bericht door Kroonluchter » 20 jul 2018, 21:57

Hallo Allen,

Ben sinds vandaag lid van dit forum onder de naam ‘Kroonluchter’. Voordat er vragen komen over mijn gebruikswaarde, heb niet met die kitch dingen maar het is wel een makkelijk te onthouden naam, niet dan?

Ik ben 28 jaar, ondernemer en sinds 1,5 jaar BMW rijder. Al voor langere tijd liefhebber maar nooit in de positie geweest om er een te kunnen permitteren.

Momenteel ben ik in het bezit van een 316D sport/luxury line touring bj eind 2015, de F31 facelift dus. De auto is getuned en daarmee komt hij een stuk beter tot zijn recht. De ervaring die ik met deze wagen beleef is met geen enkele andere auto te vergelijken en ben nog steeds iedere dag trots om dit mooie en fijne stukje Duitste techniek onder de kont te hebben!

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Kroonluchter BMW 316D F31 2.0 B47 2015

Bericht door mieske90 » 23 jul 2018, 08:25

Welkom op het forum,

Klinkt als een leuke wagen, kun je wat meer vertellen over hem?
Welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?

Foto's van je wagen zijn natuurlijk ook altijd welkom ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F31 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”