BMW E46 M3 Occasions

Specifieke vragen of gewoon praten over het E46 ///M3 model

Re: BMW E46 M3 Occasions

Berichtdoor E36 racer » 17 dec 2017, 12:17

schaef schreef:Zie ook dat er geen geboorde remschijven meer onder zitten met 46k Miles lijkt me dat ook een beetje vreemd.

Zijn toch ook niet origineel met geboorde schijven? ik zie dat een stuk vaker op advertenties namelijk...

Verder, tja ik krijg er geen goed eerlijk oordeel vd auto. Vaak kan ik wel wat aanwijzen maar wat geen idee, de stoel, de remme, maar idd ook de houder van de H&K speaker etc het klopt voor mijn gevoel allemaal net niet.
For Speed Add Lightness
E36 racer

Berichtdoor Cabrioot » 18 dec 2017, 01:20

Een auto die 46k miles heeft gelopen met andere achterbanden qua merk dan de voorbanden heeft meestel geen rustig leven gehad, en als ik naar de linker voorstoel kijk dan zit er een hoop verkleuring op de wangen dus heeft wel veel gebruikersporen voor de km stand. Tevens als de eerste toelating in 2005 is waar is dan de veerpootbrug die er dan wel op zou moeten zitten aangezien deze ook al de led achterlichten heeft en dus denk ik een facelift model is. En alleen al die radio :gek: :gek: :gek: :gek: ik zou bij deze auto heel rustig weglopen en lekker laten staan :whistle: :whistle:
Nulla tenaci invia est via is nu verandert in Aston Martin Q is good for you

E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
Cabrioot

Berichtdoor Mr._T-Rex » 20 dec 2017, 11:28

Het is een US import. Daarom idd geen geperforeerde remschijven, want die zaten er in de US niet op. En 10 pk minder dus ;)

Aangezien er wel een euro bumper op zit (geen reflectoren in de bumper aan de zijkant) en de veerpootbrug ontbreekt zou het me niet verbazen als hij aan de voorkant in elkaar heeft gezeten.
'05 M3 CS coupé - Showroom

'02 330i M-tech II sedan - Sold
'95 328i M-tech coupé - Sold
Mr._T-Rex

Vorige

Keer terug naar BMW 3 Serie (E46) ///M3