Blacking out F30 (Grille/Lijsten/Whiskers)

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Darkdepths
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2017, 14:04

Blacking out F30 (Grille/Lijsten/Whiskers)

Bericht door Darkdepths » 28 jun 2017, 15:30

Hoi,

Ik wil mijn F30 cosmetisch aanpassen waarbij ik het volgende wil vervangen:
Mat aluminium zijraam sierlijsten --> hooglans zwart
Grille met chroomlook --> hooglans zwart
'Whiskers'bij mistlampen --> matzwart
Aluminium velgen --> matzwart

Ik wil beginnen met de grille.
Online heb ik een hoop aftermarket nieren in zwart gezien, maar lees verschillende verhalen erover (snel afbladeren en verslijten). Zou ik, als ik kwaliteit wil, beter voor OEM gaan en dit via de dealer bestellen of is dit onzin en kan ik beter besparen om voor een aftermarket grille te kiezen? Graag advies en ervaringen. Tevens meteen een link naar betrouwbare webshops als het kan :)

Vervolgens ben ik dan op zoek naar een linker en rechter lijstje bij de mistlampen voor. Deze zijn nu grijs en wil ook zwart hebben. Kon dit nog niet gemakkelijk vinden online, behalve de optie om zelf zwart te spuiten. Hier ook tips voor?

En daarna wil ik de sierlijsten gaan vervangen. Is dit ook makkelijk zelf te doen?

Ooit doe ik de velgen nog wel, maar de velgen die ik mooi vind zijn niet goedkoop. Deze: http://enkei.com/shop/racingrevolution/rs05rr/ Hier moet ik dus nog even voor sparen.

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
®win
Berichten: 194
Lid geworden op: 13 dec 2015, 23:38
Locatie: Republiek Hollands Midden

Re: Blacking out F30 (Grille/Lijsten/Whiskers)

Bericht door ®win » 28 jun 2017, 21:23

Grille kun je net zo goed bij Ali halen. Goedkoop en uiterlijk gelijk aan de OEM grill.

Bijvoorbeeld DEZE.
Groet,
Erwin

BMW 320iXA Touring Luxury Line 2018
BMW R1250GS Adventure LC 2021 40 Years GS Edition
BMW Active Hybrid e-bike

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (F30 / F31 / F34) Styling”