BMW M Performance Active Sound Diesel Uitlaat

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Jur_FiB
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2016, 10:38

BMW M Performance Active Sound Diesel Uitlaat

Bericht door Jur_FiB » 24 jun 2016, 10:49

Weet er iemand iets meer over het BMW M Performance Active Sound Diesel uitlaatsysteem ? Ik had meer info gevraagd aan mijn dealer maar die kon me niet veel wijzer maken. Vooral over hoe het geluid binnen te ervaren is in het interieur ? dit systeem zou niet gekoppeld zijn aan de speakers maar enkel via een soort speaker aan de buitenzijde die via de carosserie het sound doorgeeft. Wat dus "subtieler" zou moeten zijn maar ja , het is vooral de vraag wat zij met subtiel bedoelen. BMW officiele uitleg is: "in comfort mode the system produces a clear, transparent sound that is suitable for long distances, is always convincing in day-to-day traffic and underscores the car’s dynamic appearance". Ben niet lang genoeg naar school geweest om daar iets zinnig vanuit te begrijpen

Gebruikersavatar
Hitz
Berichten: 684
Lid geworden op: 02 sep 2011, 09:02

Re: BMW M Performance Active Sound Diesel Uitlaat

Bericht door Hitz » 30 mei 2017, 11:14

Ik heb geen ervaring met het systeem van BMW. Echter wel met een (waarschijnlijk) vergelijkbaar systeem.

Een collega van me heeft bij Pro Car Tuning in Aalsmeer een set zoals deze laten monteren onder zijn Audi Q7.

Het geluid is te tweaken via een app, en je kunt hem aan en uit zetten door de ESP knop meerdere keren in te drukken. Dik geluid dus als je dat wilt, en zo weer uit als je 's ochtends vroeg van huis gaat.

https://www.youtube.com/watch?v=0pyk5xo7XAI
330d

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (F30 / F31 / F34) Styling”