Uitvoering Oyster bekleding

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Haag
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 jun 2014, 20:18

Uitvoering Oyster bekleding

Bericht door Haag » 27 jun 2014, 20:21

Ik mag mij bijna BMW-rijder noemen, mijn nieuwe 320i HE gaat in bestelling. Ik heb echter een vraag waar mijn dealer niet geheel zeker antwoord op weet. Ik wil daarom graag een beroep doen op F30 rijders die een zwart/oyster lederen bekleding hebben (LCOM). Voorheen alleen verkrijgbaar bij de Modern Line, maar nu ook bij de Luxury line. Ik wil graag weten of de achterkant en de zijkant van de voorstoelen in zwart of osyter worden uitgevoerd? Alvast bedankt voor jullie reactie!

Sturmer
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 jan 2014, 15:31

Re: Uitvoering Oyster bekleding

Bericht door Sturmer » 21 jul 2014, 19:03

Volgens mij in zwart. Dit is bij de X3 wel zo.

Beens1
Berichten: 4614
Lid geworden op: 29 jan 2010, 12:44

Re: Uitvoering Oyster bekleding

Bericht door Beens1 » 04 aug 2014, 11:01

Er is nu een F31 hier op het forum met die combinatie. Wellicht moet je het aan die eigenaar even vragen!

Gebruikersavatar
Kingfisher
Berichten: 875
Lid geworden op: 18 jan 2010, 12:26
Locatie: De polder
Contacteer:

Re: Uitvoering Oyster bekleding

Bericht door Kingfisher » 04 aug 2014, 20:09

Ik weet niet of je je auto al hebt en/of je je order kunt wijzigen, maar bij mijn LCOM (Oyster bekleding) zijn de gehele stoelen én gordels in de kleur Oyster, met uitzondering van het paneel van de elektrische stoelbediening.

Ik vind de Oyster / black combinatie in ieder geval erg fraai, elke keer als ik de deur weer open trek. :D

Haag
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 jun 2014, 20:18

Re: Uitvoering Oyster bekleding

Bericht door Haag » 10 aug 2014, 00:12

Bedankt voor jullie reacties. Helaas is de kwestie voor de laatste wijzigingsdatum van de produktie niet opgehelderd en heb ik veiligheidshalve voor een geheel zwart interieur gekozen. Ik wilde namelijk absoluut niet dat de achter- en zijkant van de stoelen zwart zou zijn en de rest van de stoel Oyster. Inmiddels is de wagen ook al geleverd en ik ben bepaald niet ontevreden.
@Kingfisher - Fraaie wagen en zeer mooie uitrusting! Gefelicteerd.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (F30 / F31 / F34) Styling”