Hulp bij uitzoeken 17" velgen met Winterbanden

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Eric
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2013, 12:38

Hulp bij uitzoeken 17" velgen met Winterbanden

Bericht door Eric » 14 aug 2013, 14:53

Hallo,


Ter voorbereiding op mijn nieuwe auto ben ik alvast naar een leuke wintervelg + band aan het zoeken. De auto zal geleverd worden met de standaard 16" Streamline 306 velg. Deze vind ik prima voor in de zomer. Ik heb er bewust voor gekozen om de standaard velg te nemen en op zoek te gaan naar een sportieve wintervelg.

Op dit moment ben ik aan het rondzoeken door te googlen naar goedkope velgen maar ik weet niet goed welke specificaties nodig zijn. De maten van de nieuwe wielen weet ik ook nog niet omdat ik ze nog niet heb.

Weet iemand misschien waar ik op moet zoeken als ik velgen voor de F30 wil hebben?
Hieronder een link van een set velgen + banden voor 750€ die ik wel mooi vind:
http://www.velgenland.nl/velg/3256055_m ... wart_.html

Het liefst geef ik iets minder uit maar uiteindelijk vind ik dit niet veel geld. Voor mijn vorige BMW heb ik via marktplaats tweedehands velgen met banden voor €500 gekocht. Deze heb ik overigens niet meer.


Wat vinden jullie mooie velgen voor een BMW f30 in het zwart? Nog suggesties? Oh ik heb nog een vraag. Ik vind het BMW logo op mijn velg erg fraai .. kun je die dopjes ook los bestellen ergens? En past dat op elke velg?


Afbeelding

Terug naar “BMW 3 Serie (F30 / F31 / F34) Styling”