Even voorstellen: Mijn nieuwe F30 LCI 320d EDE

Show je BMW F30 / F31 / F34. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gebruikersavatar
Bigmax
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2016, 18:40

Even voorstellen: Mijn nieuwe F30 LCI 320d EDE

Bericht door Bigmax » 02 jul 2016, 09:15

Na 4 weken stel ik even mijn nieuwe 3 serie aan u voor. De kleur is Mediterranblau en het interieur Oyster/schwartz. Het is een Centennial High Exec, waar o.a. een neerklapbare achterbank, trekhaak (heel mooi elektrisch wegklapbaar) en parkeersensoren voor aan toegevoegd zijn. Het is een lekker vlot scheurijzer, de eerste bekeuring heb ik ook al binnen. Ook heeft ie al een keer twee dagen bij de dealer gestaan omdat de wielen flink trilden. Dat was geen ramp want van BMW Den Haag kreeg ik een topauto mee: een nieuwe 520i M-Sport met alle ledjes aan. Die Runflatbanden i.c.m. dat hele lichte onderstel schijnt toch lastig te zijn om trillingvrij op te leveren. Maar het is ze gelukt en de auto zoeft nu in één streep over de weg. Gelukkig maar want we gaan er over twee weken de Franse tolwegen onveilig mee maken. Er staat nu ruim 4000 Km op de klok, volgens de dealer gaat vanaf 5000 de rem eraf in de 8-traps automaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Merk je dat echt?

Gebruikersavatar
Dcreator
Berichten: 6692
Lid geworden op: 22 jan 2011, 22:35
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Even voorstellen: Mijn nieuwe F30 LCI 320d EDE

Bericht door Dcreator » 09 nov 2016, 10:58

Welkom!

Bij een showroom is het wel zo leuk om wat foto's van de wagen te zien, heb je die? :shine:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (F30 / F31 / F34) Showroom”