Martien's BMW F30 320i

Show je BMW F30 / F31 / F34. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gebruikersavatar
Martien97
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 aug 2017, 20:47
Locatie: Zuid-Holland

Martien's BMW F30 320i

Bericht door Martien97 » 22 mar 2023, 20:44

Heb deze auto al even maar had er nog geen showroom topic van gemaakt. Dit is de betreffende auto:
Afbeelding
De auto is afkomstig vanuit import, heeft hiervoor rond gereden in Würzburg, Duitsland. Heeft in Duitsland twee vorige eigenaren gehad dus ik ben de derde :) . Dit is inmiddels ook de vierde BMW die in mijn bezit is, zijn toch soort verslavend :ja: . De km-stand stond op 128.000 bij aanschaf en moest nog wel wat aan gebeuren naar mijn mening. Heb de auto gekocht via Van Wees in Beesd, bij de koop ontbrak er cruise control in de auto (vreemde optie voor een Duitse auto? :s ) en er zat een flinke deuk in de kofferbak. Had gevraagd wat de meerprijs zou zijn voor de installatie en reparatie, en dit ook bij de garage waar mijn vorige auto in onderhoud was (deze auto nu ook weer). Maar uiteindelijk was m'n eigen garage (Mak Auto&Techniek) goedkoper en ook meer in de buurt, hier ook gelijk luxe kenteken platen gekregen + nieuwe kentekenplaathouder en ook een randje van m'n spiegel vervangen. De kleur is Estoril blauw :love: en heeft een :///m: -pakket. De velgen waren helaas tegen meerprijs, dus kreeg de velgen die eronder zaten bij de import (niet echt een hele mooie set :nee: ) dit zijn wel winterbanden. Heb overigens m'n E92 ook ingeruild op winterset dus heb m'n mooie 19" M-velgen gehouden.

Wensenlijstje ;) :

- Cruise control
- Repareren deuk kofferbak
- :///m: - Spiegelkappen hoogglans zwart
- Diffuser met uitlaat links en rechts
- Sportuitlaat met pijp links en rechts
- Nieuwe winterset, zat te denken aan Style 405M zwart of iets dergelijks (Zijn BBS Himalaya 18 inch velgen geworden)
- Achterramen licht tinten
- Haribo snoepje tussen ruit en dashboard weghalen -_- (lag ook een lading parkeerkaartjes tussen)
- Voorbumper spuiten na dat dit losliet na een wasbeurt (slechte reparatie geweest waarschijnlijk)

Foto's:
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Voorkant
Afbeelding
Interieur, nu met cruise
Afbeelding
Achterkant, met deuk
Afbeelding
Achterkant, zonder deuk
Afbeelding
Oude identiteit
Afbeelding
Nieuwe plaatjes, en dat al na 2 maanden op NL kenteken :P
Afbeelding
De zomerset, nog van de E92 met vrijwel nieuwe banden.
Afbeelding
Er zullen waarschijnlijk nog wel meer aanpassingen komen maar voorlopig kan ik er tegenaan :shine: Ik hoop weer heerlijk te genieten van deze BMW :driving:
Laatst gewijzigd door Martien97 op 23 mei 2023, 20:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Martien97
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 aug 2017, 20:47
Locatie: Zuid-Holland

Re: Martien's BMW F30 320i

Bericht door Martien97 » 14 apr 2023, 18:16

Inmiddels de winterset verwisseld voor de zomerset. Staat de auto een stuk beter :) Ook de nieuwe spiegelkappen gemonteerd
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort wordt de achterkant van de auto aangepakt :ja:

Gebruikersavatar
Martien97
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 aug 2017, 20:47
Locatie: Zuid-Holland

Re: Martien's BMW F30 320i

Bericht door Martien97 » 15 mei 2023, 18:56

Recent heb ik een Ulter sport duplex uitlaat onder m'n auto geplaatst. In combinatie met een nieuwe diffuser. Hierbij hulp gehad van een collega waar ik de auto op ook op de brug kon zetten. Maakt het allemaal wat makkelijker ;)

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Binnenkort krijgt de auto een professionele poetsbeurt binnen en buiten. En wat kleine punten om aangepakt te worden, waaronder een ventilatie kanaal wat niet meer open wil en een vermoedelijk iets kromme remschijf rechtsvoor. Ook worden de ruiten vanaf de b stijl misschien iets getint.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (F30 / F31 / F34) Showroom”