Montage sportline mistlampen frames

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Gebruikersavatar
mjlbakker
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2012, 13:22

Montage sportline mistlampen frames

Bericht door mjlbakker » 22 jan 2012, 13:43

Vandaag bij BMW Products in Nijkerk een set sportline mistlampen frames gekocht. Eigenlijk het enige uit het sportline pakket wat ik een gemis vind (118D sportline = 25% bijtelling).

Heeft iemand ervaring met de installatie van deze frames? Ik heb gehoord dat het een lastige klus is, waarbij de bumper verwijderd moet worden.

Iemand tips?

mar121y
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2012, 13:01

Montage sportline mistlampen frames

Bericht door mar121y » 06 okt 2012, 13:03

Het enige gemis vind ik het ontbreken van de sportline frames rond de mistlampen . Inmiddels heb ik deze gekocht en in huis .

Gebruikersavatar
mike16v
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 feb 2011, 10:54

Re: Montage sportline mistlampen frames

Bericht door mike16v » 08 okt 2012, 19:22

Als je een Urban line hebt dan kun je de roosters zo overzetten.. oude kun je eruit trekken nieuwe erin en klaar.

maar neem aan dat je geen Line uitvoering hebt. dan moet je aan de nieuwe roosters op de achterzijde flink wat inkorten. de pootjes moeten eraf en als ze eenmaal netjes op de bumper passen zul je ze moeten vastkitten.
de bumper van een "normale" 1 is namelijk anders dan een van een "Line" uitvoering.
de roosters van een sport of urban line zijn namelijk ook wat langer dan de standaard uitvoeringen, en in de bumper zitten niet de sleufgaten waar de sport roosters "inklikken"


Snap je hem nog ?? haha

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (F20 / F21) Styling”