BMW 118i grey

Show je BMW F20 / F21. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Tho26
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2016, 18:17

BMW 118i grey

Bericht door Tho26 » 17 dec 2016, 18:41

Na lang zoeken en twijfelen heb ik dan toch eindelijk in september besloten om een BMW 1 te bestellen. een A3 of een BMW 1 daar ging het tussen. Maar de BMW was uiteindelijk toch mooier. De auto die ik besteld heb en die klaar staat om op 5 januari opgehaald te worden zie je hieronder. Ik twijfel nog of ik een aantal dingen toe zal voegen maar daar kom ik zo op.

De samengestelde auto:

BMW 118i 5 deurs
Mineralgrau metallic met Sport pakket. Ik wilde geen M sport pakket omdat ik de achterkant niet mooi vind met de zwarte kunstof achterkant ipv helemaal lak, neem aan dat jullie weten wat ik bedoel.

Opties:

-Sport pakket
-Professioneel navi
-Comfort access
-Parkeersensoren + camera
-M stuur
-M pook
-Harman Kardon geluid
-Velgen 365 styling( volgens mij, moet ik even precies opzoeken )

Op dit moment staat hij zo bij de dealer op mij te wachten:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De zwarte grill heb ik naderhand toegevoegd en er komen ook nog m Performance stickers aan de zijkant denk ik. Verder ben ik aan het twijfelen of ik Connected drive + remote app achteraf toe ga voegen, heeft iemand dit toegevoegd en is dit iets wat je mist? het is toch 500 euro totaal en ik vraag me af of het echt toevoegt!!

Hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen! Dan tel ik de dagen even af!

Caprise
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2016, 17:35

Re: BMW 118i grey

Bericht door Caprise » 20 dec 2016, 18:18

Hi!
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe auto, ziet er erg goed uit!
Helaas kan ik je niet helpen met jouw vraag. Ik heb echter ook een vraagje voor jou. Ik zie dat je op je auto al de zwarte grill hebt laten monteren, heb je dit door bmw (dealer) laten doen en wat waren de kosten hiervoor?
Ik krijg mijn bmw volgende week, 116d high executive, m sportstuur, zwarte hemel en het kanteldak.

Hoor het graag!

Tho26
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2016, 18:17

Re: BMW 118i grey

Bericht door Tho26 » 22 dec 2016, 14:53

He Caprise,

Bedankt! Ja ik heb het bij BMW zelf laten doen. Volgens mij kost me dit 248 euro inclusief montage kosten. Je kan de grill voor 150 euro online kopen en wellicht ook zelf doen...Ik ben alleen niet zon klussert;)!

Klinkt goed je BMW. Nog geen fotos van gezien?

Veel rijplezier!
Laatst gewijzigd door mieske90 op 22 dec 2016, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is onnodig en daarom ook niet toegestaan om een vorig bericht te quoten.

Gebruikersavatar
Koots
Berichten: 102
Lid geworden op: 02 aug 2015, 09:48

Re: BMW 118i grey

Bericht door Koots » 07 feb 2017, 10:50

Nou, die 248 voor een grill met montage lijkt me flink aan de prijs. Ik heb er ca. 120 voor betaald en ze werden er voor me voor de aflevering nog ingezet.

Connected Drive (+ remote app) heb ik ook en ik vind het super. Even een adres op je smartphone opzoeken in de app, naar de auto sturen en klaar om te navigeren.

Verder mooie bak hoor! Ben het niet eens met je wat je zegt over de achterkant van de M Sport, maar smaken verschillen ;) !
118dA M Sport HE - Mineralgrau - Dakota Korallrot - 18" Styling 385

Besteld: 218dA GT Luxury HE - Imperialblau Brillianteffekt - Dakota Sattelbraun - 17" Styling 481

"I'll try being nicer if you'll try being smarter..."

Gebruikersavatar
Gérald320icabrio
Berichten: 463
Lid geworden op: 19 aug 2009, 02:25
Locatie: Breda

Re: BMW 118i grey

Bericht door Gérald320icabrio » 08 feb 2017, 18:25

Ik heb ook navraag gedaan naar een zwarte grill. Maar mijn vrouwtje wilde het niet. De kosten waren €100. Geen idee wat montage kost, maar volgens mij is het goed te doen.
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.

--help
Berichten: 739
Lid geworden op: 26 mar 2013, 12:07

Re: BMW 118i grey

Bericht door --help » 08 feb 2017, 22:40

De F20/21 LCI en niet-LCI zit een verschil in qua prijs. De LCI weet ik is 147 euro, ik dacht ex. de BTW nog. Mijn (BMW) dealer wilde hem gratis monteren voor deze prijs ook. De niet-LCI is voordeliger (goedkoper wil ik het niet echt noemen nog steeds voor zo een rottig klein stukje materiaal :rolf: )
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine :gekdoen:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (F20 / F21) Showroom”