'No Signal' na software update

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Gebruikersavatar
luidkeels
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2018, 11:37
Locatie: Landsmeer

'No Signal' na software update

Bericht door luidkeels » 15 jan 2018, 16:09

Vrijdag op de BMW website (op basis van mijn VIN) op updates gecheckt en nieuwer update gedownload.
Deze update zou de nieuwste ondersteuning van connected devices bieden, dus leek me wel zinvol.

Update via memorystick verliep prima, systeem opnieuw opgestart en alles werkte prima. Hele weekend blij zitten spelen met spotify (wat niet kon op mijn vorige auto dus helemaal blij).

Toen ik vanmiddag (maandag) weg wilde rijden was het beeldscherm aanvankelijk zwart en kwam de melding 'No Signal'.
Merkte dat het systeem opnieuw opstartte maar al gauw kwam de foutmelding terug.

Even gebeld met de dealer en die raadde me aan om de accu even los te koppelen en dan opnieuw te proberen.
Probleem blijft echter, steeds na opnieuw opstarten komt de melding 'No Signal' weer terug.

Nu dus geen navi, telefoon en entertainment, alleen radio werkt nog.
Weet iemand raad?

---
update: gisteren even bij BMW Amsterdam geweest en heeft volgens hun niets met de update te maken, probleem met Head Unit. Ondertussen nog steeds No Signal, enige oplossing volgens BMW nieuwe Head Unit installeren.
---

groeten
Bas
Laatst gewijzigd door luidkeels op 19 jan 2018, 12:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
®win
Berichten: 194
Lid geworden op: 13 dec 2015, 23:38
Locatie: Republiek Hollands Midden

Re: 'No Signal' na software update

Bericht door ®win » 15 jan 2018, 16:23

Staat dit bericht niet in de verkeerde rubriek? In je kennismakingsbericht geef je aan dat je een 320i (dus een Dreier) hebt gekocht. Hier gaat het over de Fünfer, oftewel de 5-serie.
Groet,
Erwin

BMW 320iXA Touring Luxury Line 2018
BMW R1250GS Adventure LC 2021 40 Years GS Edition
BMW Active Hybrid e-bike

Gebruikersavatar
luidkeels
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2018, 11:37
Locatie: Landsmeer

Re: 'No Signal' na software update

Bericht door luidkeels » 15 jan 2018, 16:48

sorry ik zat te slapen, ik heb een 520i gekocht...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Audio, navigatie en iDrive”