@Benmaassen - Toen jij daar was zijn wij even gaan lunchen. Deze auto's die er nog stonden zijn van de personen die met andere mee zijn gereden
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Komisch die foto's van een parkeerplaats met wat BMW's zonder mensen erbij
Was kort maar krachtig zondag, gezellig iedereen weer eens gesproken te hebben
Was gezellig gisteren! Kwam wel wat later aan toen er net een paar er vandoor gingen, maar dat mocht de pret niet drukken
Aan het eind nog een heel stuk teruggereden met Revs (geloof ik?), dat was erg goed voor mijn verbruik: van 1 op 9 naar 1 op 10 gemiddeld
(Mocht je nog wat crappy telefoon roadshots willen dan doe maar een PB Revs, dan stuur ik ze even toe )
Hoewel het aanmeld-topic al gesloten was,gisteren toch maar even naar het zonnige zuiden gereden.
Aan de foto's te zien was ik een beetje aan de late kant,dus genoeg plek om te parkeren
Altijd leuk om weer een paar nieuwe mensen en hun bijbehorende wagens te leren kennen.
Hhahaha, dat plat limburgs is inderdaad niet te verstaan
@cliff, je auto staat er erg mooi bij, erg netjes gepoets
Je mag de mijne ook wel een keertje zo wassen
Kan het trouwens kloppen dat je auto uit de omgeving van ijmuiden komt...?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ah jammer dat ik dit nu pas zie.
Ben nog niet helemaal wegwijs op het forum ik zie dit nu pas .
Had ook wel willen komen maar zie het nu te laat want ben zelf van sint joost was vlak bij