Stuurbediening E46 met androidradio

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
matt1002
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2019, 16:46

Stuurbediening E46 met androidradio

Bericht door matt1002 » 05 jul 2020, 12:00

Hoi allemaal,

Onlangs mijn oude Business radiootje vervangen met een AVIN Avant 4 android 10 navi, die er zeer goed uitziet (1:1 kopie van originele BMW 16:9 scherm) alleen zit ik met een probleem.

Er zat met de headunit een CANBUS doosje die je aan de radio aansluit zodat je stuurbediening het doet. Nou doet deze het niet, maakt niet uit welke instelling ik gebruik op de headunit. Maar het is nog erger dan dat, nog vreemder.

Zodra ik een stukje ga rijden met de auto terwijl het CANBUS doosje is geplaatst, slaat de auto compleet op hol: knipperlichten blijven voor eeuwig aan ook al zet je de stok terug, koplampen gaan willekeurig aan en uit, interieurverlichting doet vreemd, en het ergste: mijn parkeersensoren werden uitgeschakeld en dit had ik niet door, dus ik knal bijna tegen de auto van de buurman aan terwijl ik achteruit rijd.

Zodra ik het vervloekte doosje weghaal en ik herstart de auto, is alles weer als vanouds en is er niks meer mis.

Wat zou dit nou kunnen zijn? ik neem maar aan dat ik het verkeerde doosje heb gekregen of dat hij kapot is? Er staat wel gewoon E46/E39 op....

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”