Radio werkt niet meer! Versterker?

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
diederike46
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2017, 16:29

Radio werkt niet meer! Versterker?

Bericht door diederike46 » 28 jul 2017, 16:40

Ik bezit een BMW E46 Touring 330XI (Prefacelift) met Casette Navigatie systeem. Achterin heb ik een cd wisselaar, navigatie systeem en een versteker (zwart kastje ook van BMW).

Deze wagen heb ik recent aangeschaft. Binnen een week begon de radio uit te vallen, scherm viel uit. Dag later werkte het systeem weer. Echter dag later zelfde probleem en sindsdien nooit meer aangegaan. Ik dacht dat de radio kapot was, maar een aftermarket radio gaf geen geluid. Deze ging overigens wel aan, maar geen geluid dus. Er is dus meer aan de hand.

Ik ben op zoek gegaan naar de BM54, aangezien ik begreep dat deze kapot zou zijn, echter zit deze er niet in, althans ik kan deze niet vinden waar deze zou moeten zitten. Kan het zijn dat mijn systeem enkel over een versterker beschikt (de BM54 is toch ook een soort van versterker?) en dat deze versterker het nu begeven heeft? Klopt het ook dat de versterker ervoor zorgt dat mijn radio navigatie systeem niet meer aangaat, maar de aftermarket radio wel? Of moet ik toch verder zoeken?

Dennisb23
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 okt 2017, 11:28

Re: Radio werkt niet meer! Versterker?

Bericht door Dennisb23 » 29 okt 2017, 17:32

Betreft het een navi met klein scherm?

Het probleem is herkenbaar (heb vandaag ook een vraag op het forum gesteld) uit onze 330ci en ben dus ook nog op zoek naar een oplossing....

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”