Harman Kardon

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Mark.N
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 okt 2007, 20:36
Locatie: Nieuwegein

Harman Kardon

Bericht door Mark.N » 15 okt 2007, 21:05

Hey!

k zit nog steeds een beetje rond te neuzen op internet. Nu zie k verschillende geluidsinstalaties staan bij de auto's die te koop staan. Je hebt ze met alleen een box onder in de deur, maar ook nog met iets hogerop een tweeter volgens mij.
Is die met de tweeter dan van het Harman Kardon pakket? Of zitten de verschillen nog in andere zaken, versterker, andere kwaliteit boxen of weet ik veel wat..

Heb zelf namelijk gewoon de box onderin de deur, zonder de tweeter en ben toch wel enigszins benieuwd hoe t nou zit!

Als jullie trouwens dingen als nieuwe achterlichten (LED), koplampen (angel-eyes) en knipperlichten kopen, kopen jullie die dan nog van n bepaald merk? Of zit er onderling vrij weinig verschil in kwaliteit?

Alvast bedankt!
Mark

Siemi: Topic verplaatst naar ICE

Gebruikersavatar
B46
Berichten: 4196
Lid geworden op: 21 aug 2007, 16:49
Locatie: Achter het stuur
Contacteer:

Re: Harman Kardon?

Bericht door B46 » 15 okt 2007, 21:11

Dat is inderdaad het Harman Kardon systeem....

En wat verlichting betreft is natuurlijk orgineel altijd het beste. Goede imitaties zoals Hella, Depo en FK zijn ook erg goed.
Pas wel op met goedkope chinese/taiwan imitaties.

Trouwens, stel je eens voor in het 'Stel je voor' gedeelte :amen:
www. M3 register .nl

Mark.N
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 okt 2007, 20:36
Locatie: Nieuwegein

Re: Harman Kardon?

Bericht door Mark.N » 15 okt 2007, 21:14

BertusE46 schreef:Dat is inderdaad het Harman Kardon systeem....

En wat verlichting betreft is natuurlijk orgineel altijd het beste. Goede imitaties zoals Hella, Depo en FK zijn ook erg goed.
Pas wel op met goedkope chinese/taiwan imitaties.

Trouwens, stel je eens voor in het 'Stel je voor' gedeelte :amen:
Haha zal ik wel ff doen straks :)
Zie trouwens ook al dat k dit waarschijnlijk in het verkeerde topic heb geplaatst, hoort eigenlijk in het Ice forum zeker?

Gebruikersavatar
B46
Berichten: 4196
Lid geworden op: 21 aug 2007, 16:49
Locatie: Achter het stuur
Contacteer:

Re: Harman Kardon?

Bericht door B46 » 15 okt 2007, 21:15

Zijn eigenlijk verschillende vragen

Maar staat hier best goed hoor 8)
Spoiler: Laat zien
Aldus, een niet-mod :p 8)
www. M3 register .nl

Gebruikersavatar
Dnl
Berichten: 11231
Lid geworden op: 15 aug 2007, 18:21
Locatie: Drenthe

Re: Harman Kardon?

Bericht door Dnl » 15 okt 2007, 21:19

Knipperlichten zou ik sowieso origineel BMW halen, en check even het advertentie gedeelte, daar heeft Wheelsonline een aanbieding van Led achterlichten voor leden van dit E46Forum. Plus hebben ze vaak aanbiedingen/kortingen voor de leden.

Mark.N
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 okt 2007, 20:36
Locatie: Nieuwegein

Re: Harman Kardon

Bericht door Mark.N » 16 okt 2007, 09:22

En hoe groot is t verschil in deze sets ('normaal' tegen over Harman)? Heb de auto zelf namelijk hier nog niet staan, die wordt over een aantal weekjes opgehaald..

Heb dus ook nog geen idee van de kwaliteit van de standaard geluidsinstalatie.. Nou zit dat meestal bij de nieuwere auto's wel snor, maar t gaat in dit geval om een 330d sedan uit 08/2000 met business radio/cd en zonder Harman Kardon..

Gebruikersavatar
Dnl
Berichten: 11231
Lid geworden op: 15 aug 2007, 18:21
Locatie: Drenthe

Re: Harman Kardon

Bericht door Dnl » 16 okt 2007, 09:25

Tjha, ik ben er zelf wel tevreden over. Mis afentoe wel een flinke bass, maar ach ..

Als je echt een top installatie wil, moet je gewoon voor een andere radio (Alpine oid) gaan en de speakers vervangen, sub in de skivak. Athans, dat wordt vaak gezegd ...

Mark.N
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 okt 2007, 20:36
Locatie: Nieuwegein

Re: Harman Kardon

Bericht door Mark.N » 16 okt 2007, 09:43

Mm, dan zal dat nog wel ff op zich laten wachten. Miss dat er een subje bijkomt ofzo.. Maar k vind juist die std radio's super mooi, doet echt afbreuk aan het dash als je er een aftermarket ding in propt.. Alleen een Ipod aansluiting fisken, maar daar had k hier op t forum al een topic over gezien dacht ik :)

Gebruikersavatar
Dnl
Berichten: 11231
Lid geworden op: 15 aug 2007, 18:21
Locatie: Drenthe

Re: Harman Kardon

Bericht door Dnl » 16 okt 2007, 09:50

Klopt, en er zitten hier ook genoeg die hem er ook in hebben ;-)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”