HRE WHEELS

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Gebruikersavatar
yellowness
Berichten: 135
Lid geworden op: 06 dec 2007, 01:30
Locatie: nieuwegein

HRE WHEELS

Bericht door yellowness » 10 jan 2008, 02:03

Afbeelding
beste forummers ik wil graag deze setje velgen hebben in 19inch zover ik weet is london de dichtbijzijnste dealer en hij kost een setje met banden 3500 pond het is veel geld maar hij is helemaal gesmeed en is net als DPE wheels echt exclusief in NL. de vraag is kan je eigenlijk bijvoorbeeld gewoon naar engeland rijden en die velgen monteren en terug rijden want als je gaat importeren meot je invoerrechten en belasting enzo betalen iemand ervaring mee. ik hoop dat jullie me kan helpen want die velgen vind ik echt mooi.

Mark

Re: HRE WHEELS

Bericht door Mark » 10 jan 2008, 08:07

Officieel gezien zul je inderdaad invoerrechten ed moeten betalen.
Maar ten eerste, een grens hebben we amper, dus laat staan dat die mannetjes weten welke velgen jij er op de heenweg onderhad.
Maar ten tweede het belangrijkste nog, welke belastingcontroleur zal gaan kijken of je wel de 'juiste' velgen onder je auto hebt zitten?

Ik zou ze als je ze echt wilt gewoon gaan halen en niets aangeven.
Je betaald tenslotte ook al genoeg belastingen..

Succes ermee, zien er echt vét uit!
:duimen:

Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 dec 2007, 10:55
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: HRE WHEELS

Bericht door Albert » 10 jan 2008, 09:18

Naar mijn weten hoef je géén belasting te betalen als je iets uit Engeland koopt. Kijk voor de zekerheid op http://www.douane.nl Daar vond ik o.a. dit;
Goederen bedoeld voor eigen gebruik
Als u uit een ander land van de Europese Unie Nederland binnenreist, mag u in principe goederen in Nederland binnenbrengen zonder beperkingen van hoeveelheden of waarde. Voorwaarden:

- U hebt de goederen gekocht onder de voorwaarden van de binnenlandse markt in dal andere land van de Europese Unie. Dit houdt in dat alle belastingen moeten zijn betaald in het land van aankoop.

- U hebt de goederen gekocht om zelf te gebruiken of te verbruiken.

Er zijn enkele beperkingen voor alcoholhoudende dranken en tabaksproducten
Dus niks aan de hand!
Zou voor de zekerheid even informeren of er geen NL dealer van deze velgen is, al was het maar om ze eerst te kunnen bekijken en voor eventuele garantie.

Albert
Afbeelding

Gebruikersavatar
Di_Luca88
Berichten: 126
Lid geworden op: 24 dec 2007, 11:28
Locatie: Hoofddorp

Re: HRE WHEELS

Bericht door Di_Luca88 » 10 jan 2008, 10:07

heb je een meer specifieke benaming voor de velg.. want alleen hre is net niet genoeg..
ik ken namelijk iemand die HRE wheels in belgie heeft gekocht.. dus als jij een type nummer hebt kan k t ff uitzoeken voor je.. scheelt toch weer een stukje rijden ;)
..Bmw Maakt RIjden Geweldig..

Gebruikersavatar
Di_Luca88
Berichten: 126
Lid geworden op: 24 dec 2007, 11:28
Locatie: Hoofddorp

Re: HRE WHEELS

Bericht door Di_Luca88 » 10 jan 2008, 10:19

hmm sorry k kan je niet helpen..
k heb die vriend van me gebeld, maar hij heeft ze op een auto/tuningbeurs in belgie gekocht..
sorry..
misschien moet je ff uitzoeken of r binnenkort nog tuning/styling beurzen zijn in nederland en eerst daar een kijkje nemen..
misschien heb je geluk.. :fluit:
..Bmw Maakt RIjden Geweldig..

Gebruikersavatar
yellowness
Berichten: 135
Lid geworden op: 06 dec 2007, 01:30
Locatie: nieuwegein

Re: HRE WHEELS

Bericht door yellowness » 10 jan 2008, 16:08

de model van deze wiel is 840 maar ik vind zo wat alle wielen van HRE echt mooi en opzich omgerekend valt wel mee is rond 5000 euro met banden erbij en montage misschien moet je even op deze site kijken http://www.bmwstyle.co.uk het is echt de moeite waard ze hebben alles voor bmw. HRE wielen kan je ook in duitsland bestellen daar kost 1750 euro per stuk en zonder banden ja daag dat is zo wat met banden 8000 euro en ik neem aan als je naar london toe rijd en je monteert erbij niemand kan toch weten. want ik weet zker als ik een set van HRE wielen haalt zal ik echt een van de weinige zijn. en ik heb overal al gezocht in NL is geen dealer van HRE of DPE.

Gebruikersavatar
marcovandaar
Berichten: 500
Lid geworden op: 09 jan 2008, 22:02

Re: HRE WHEELS

Bericht door marcovandaar » 10 jan 2008, 18:49

yellowness schreef:de model van deze wiel is 840 maar ik vind zo wat alle wielen van HRE echt mooi en opzich omgerekend valt wel mee is rond 5000 euro met banden erbij en montage misschien moet je even op deze site kijken http://www.bmwstyle.co.uk het is echt de moeite waard ze hebben alles voor bmw. HRE wielen kan je ook in duitsland bestellen daar kost 1750 euro per stuk en zonder banden ja daag dat is zo wat met banden 8000 euro en ik neem aan als je naar london toe rijd en je monteert erbij niemand kan toch weten. want ik weet zker als ik een set van HRE wielen haalt zal ik echt een van de weinige zijn. en ik heb overal al gezocht in NL is geen dealer van HRE of DPE.
even tussendoor...

Heb je wel eens eerder op deze site wat besteld ?
wil ik wel eens watm eer over weten, want staan zeer mooie dingen op.

Gebruikersavatar
yellowness
Berichten: 135
Lid geworden op: 06 dec 2007, 01:30
Locatie: nieuwegein

Re: HRE WHEELS

Bericht door yellowness » 10 jan 2008, 22:11

marcovandaar schreef:
yellowness schreef:de model van deze wiel is 840 maar ik vind zo wat alle wielen van HRE echt mooi en opzich omgerekend valt wel mee is rond 5000 euro met banden erbij en montage misschien moet je even op deze site kijken http://www.bmwstyle.co.uk het is echt de moeite waard ze hebben alles voor bmw. HRE wielen kan je ook in duitsland bestellen daar kost 1750 euro per stuk en zonder banden ja daag dat is zo wat met banden 8000 euro en ik neem aan als je naar london toe rijd en je monteert erbij niemand kan toch weten. want ik weet zker als ik een set van HRE wielen haalt zal ik echt een van de weinige zijn. en ik heb overal al gezocht in NL is geen dealer van HRE of DPE.
even tussendoor...

Heb je wel eens eerder op deze site wat besteld ?
wil ik wel eens watm eer over weten, want staan zeer mooie dingen op.

nee men via via ben ik op die site gekomen en zeg eerlijk ze hebben echt vette spullen en kwa prijs valt opzich ook wel mee toch ???

Mark

Re: HRE WHEELS

Bericht door Mark » 11 jan 2008, 11:51

Werkt die link wel goed van die site?
Want ik probeer er ook op te kijken maar krijg alleen maar zo'n stomme site met doorverweizingen..

Gebruikersavatar
B46
Berichten: 4196
Lid geworden op: 21 aug 2007, 16:49
Locatie: Achter het stuur
Contacteer:

Re: HRE WHEELS

Bericht door B46 » 11 jan 2008, 15:03

yellowness schreef:valt wel mee is rond 5000 euro
dat vind ik anders een flinke berg geld :p
www. M3 register .nl

Gebruikersavatar
yellowness
Berichten: 135
Lid geworden op: 06 dec 2007, 01:30
Locatie: nieuwegein

Re: HRE WHEELS

Bericht door yellowness » 12 jan 2008, 00:29

het is ook veel geld maar ik wil me coupe net zo maken als die mensen op de e46fanatics of DPE WHEELS maar die kan ik ook nergens vinden iemand die me kan helpen hoe je van uit buitenland moet bestellen


330DM wanneer kom die DPE dealer in NL want in amerika is DPE wheels goedkoper dan HRE wheels

Gebruikersavatar
yellowness
Berichten: 135
Lid geworden op: 06 dec 2007, 01:30
Locatie: nieuwegein

Re: HRE WHEELS

Bericht door yellowness » 12 jan 2008, 23:02

hoe moet je een setje velgen uit amerika laten komen dan hoe zit het met betaling en levering ik bedoel stel ze leveren de verkeerde of ik heb al betaalt en ik heb me wheels nog niet dat is dan wel vervelend. iemand ervaring ???

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”