Originele Xenon koplampen.

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Gebruikersavatar
Hompie
Berichten: 701
Lid geworden op: 29 dec 2009, 17:45
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Originele Xenon koplampen.

Bericht door Hompie » 25 aug 2019, 11:02

Ik zit met wat vragen, ik heb nu in mijn e46 Depo koplampen erin met Lens en Xenon en Angle Eyes, maar wil graag een origineel setje Xenon koplampen erin zetten.
Nu kan ik een origineel set overnemen die uit een M3 komt van 2003 van AL met Bi-xenon.
Nu is mijn vraag kan ik deze gewoon aansluiten in mijn auto op de originele bekabeling ?
Mijn verlichting is al gecodeerd als Xenon en werkt nu ook al jaren probleemloos, echter hebben de xenon koplampen automatische koplamphoogte regeling en heb ik in mijn auto nog de manuele koplamphoogte regeling of blijft deze gewoon werken verders.

Gebruikersavatar
Hompie
Berichten: 701
Lid geworden op: 29 dec 2009, 17:45
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Originele Xenon koplampen.

Bericht door Hompie » 12 sep 2019, 16:34

Inmiddels een mooi setje Originele (AL) Xenon koplampen op de kop kunnen tikken in de schaarse Titan uitvoering.
Inmiddels gemonteerd en alle werkt zoals het hoort, ook de manuele koplamphoogte regeling met het wieltje werkt zoals het hoort, dus gelijk antwoord op me vraag, lampen laten afstellen bij de garage en gelijk nagevraagd voor de apk en het is goed :duimen:
Dus ombouwen naar automatische hoogte regeling is absoluut niet nodig, ook een andere lichtmodule is niet nodig, je kan alles zonder problemen en foutmeldingen coderen, dat had ik met me vorige set al gedaan dus daar hoefde ik niks aan te veranderen.
Had er ook knipperlichten bij in oranje/titan en koplamp sproeiers compleet met strip, maar die waren zo gaar, gelijk de prullenbak in gegooid :zwaai:
Setje witte/titan knipperlichten erbij gekocht, ziet er gelijk een heel stuk frisser en sportiever uit nu.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

matheeuwissen
Berichten: 3712
Lid geworden op: 11 jan 2010, 18:23
Contacteer:

Re: Originele Xenon koplampen.

Bericht door matheeuwissen » 22 sep 2019, 22:29

Ziet er netjes uit.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Edobrag
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2017, 22:02

Re: Originele Xenon koplampen.

Bericht door Edobrag » 04 nov 2019, 20:55

Hoi ziet er mooi uit zo die xenon lampen!!
Wil ik ook graag maar de garage waar ik altijd kom wil z’n vingers er niet aan branden 🙈
Ik heb een e46 uit ‘99 waar nu momenteel standaard lampen in zitten en heb uit een e46 van 2002 de hele koplamp unit met sproeiers en spatborden aan gekocht Maar is dat wel mogelijk en wie weet iemand die dat kan monteren
Mvg Edobrag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

matheeuwissen
Berichten: 3712
Lid geworden op: 11 jan 2010, 18:23
Contacteer:

Re: Originele Xenon koplampen.

Bericht door matheeuwissen » 08 nov 2019, 14:11

Heb je ook een andere motorkap. Ik denk namelijk dat de schuining van de koplampen ook anders is FL en PFL
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Daytonawim
Berichten: 854
Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24

Re: Originele Xenon koplampen.

Bericht door Daytonawim » 08 nov 2019, 18:48

Ik meende dat ook de spatborden anders zijn.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”