BMW M embleem op de grille

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
dschneiderberg
Berichten: 93
Lid geworden op: 24 apr 2016, 20:21
Locatie: Steenbergen (NB)

BMW M embleem op de grille

Bericht door dschneiderberg » 26 jan 2017, 21:40

Beste forumleden,

Ik vind zelf dat een M-embleem op de grille erg mooi en sportief staat. Hier het resultaat...

Afbeelding
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan?

Groeten,
Diego
:///m:
BMW ///M

Gebruikersavatar
Mitslol
Berichten: 142
Lid geworden op: 06 jan 2016, 21:04
Locatie: Egmond aan den Hoef

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door Mitslol » 28 jan 2017, 16:57

Ik vind het wel stoer, waar heb je het embleem vandaan en hoe heb je hem vast gezet?

dschneiderberg
Berichten: 93
Lid geworden op: 24 apr 2016, 20:21
Locatie: Steenbergen (NB)

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door dschneiderberg » 28 jan 2017, 18:15

Mitslol schreef:Ik vind het wel stoer, waar heb je het embleem vandaan en hoe heb je hem vast gezet?
Ik heb het embleem gewoon van bij de dealer. Het is een embleem wat normaal gesproken ook bij auto's met een M-Pakket aan de zijkant zit. Het vastzetten is eenvoudig, neem twee kunstof 'plaatjes' in de vorm van het M-Logo en monteer het embleem hier aan vast. Zet met een RVS schroef de twee plaatjes vast aan de grille. Een schroef is voldoende, daar het embleem niets weegt.

Als er nog vragen zijn help ik je graag...

Diego
BMW ///M

Bromano
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jul 2016, 19:33

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door Bromano » 17 feb 2017, 21:57

Persoonlijk vind ik dat er geen M-logo's op een BMW horen tenzij het ook daadwerkelijk een M-auto is.
Er zat er ook ooit zo een logootje in de grill van mijn oude e36 316. Die heb ik er toen gelijk af getrokken.
Ik heb nu een 330 maar zelfs daar mogen geen M-logootjes op van mij ;)

Gebruikersavatar
Lex_b3
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 jun 2011, 21:43
Locatie: Huizen

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door Lex_b3 » 20 feb 2017, 13:31

Eens met Bromano. Wellicht dat een M-badge nog kan wat je tegenwoordig ziet als een auto uitgerust is met M pakket, maar dat was nog niet in deze bouwjaren.
Maar smaken en meningen verschillen niet voor niets! Anders zou het er allemaal hetzelfde uitzien..

Is die plek bewust gekozen? Want volgens mij zitten ze bij de M modellen rechts.

Gebruikersavatar
bmwmobiel
Berichten: 275
Lid geworden op: 19 dec 2015, 19:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door bmwmobiel » 20 feb 2017, 14:40

Lex_b3 schreef:Eens met Bromano. Wellicht dat een M-badge nog kan wat je tegenwoordig ziet als een auto uitgerust is met M pakket, maar dat was nog niet in deze bouwjaren.
Maar smaken en meningen verschillen niet voor niets! Anders zou het er allemaal hetzelfde uitzien..

Is die plek bewust gekozen? Want volgens mij zitten ze bij de M modellen rechts.
Ook eens, op mijn Touring (met M pakket) zit ook niets, niet eens een type aanduiding op de achterklep ;)

Zeevang

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door Zeevang » 22 feb 2017, 18:37

als ik de auto aan zet staat er wel (heel even) een M op de originele navigatie mag dit wel?

dschneiderberg
Berichten: 93
Lid geworden op: 24 apr 2016, 20:21
Locatie: Steenbergen (NB)

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door dschneiderberg » 23 feb 2017, 20:05

Lex_b3 schreef:Eens met Bromano. Wellicht dat een M-badge nog kan wat je tegenwoordig ziet als een auto uitgerust is met M pakket, maar dat was nog niet in deze bouwjaren.
Maar smaken en meningen verschillen niet voor niets! Anders zou het er allemaal hetzelfde uitzien..

Is die plek bewust gekozen? Want volgens mij zitten ze bij de M modellen rechts.
Iedereen gelukkig z'n eigen mening en smaak! De linkse hoek is bewust gekozen, om de motorkap te openen bij de E46 zit de hendel n.l. rechts in de grill. Rechts was dus geen optie...

Fijne avond!
Diego
BMW ///M

Gebruikersavatar
Lex_b3
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 jun 2011, 21:43
Locatie: Huizen

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door Lex_b3 » 05 mei 2017, 10:43

touché, goed punt :!

Gebruikersavatar
Dutchie
Berichten: 3481
Lid geworden op: 15 feb 2012, 18:05
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door Dutchie » 05 mei 2017, 10:49

Mwah, M badges zijn niet erg (mits er een m-pakket gemonteerd is uiteraard).

M3 badges op een non-M3 zijn om te huilen :gek:
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact

Purm

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door Purm » 29 mei 2017, 22:56

als je voornaam ook met M begint mag dan weer wel hoor :whistle:

Gebruikersavatar
birdy325ci
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jul 2009, 18:07

Re: BMW M embleem op de grille

Bericht door birdy325ci » 04 jun 2017, 14:23

vind het ook geen probleem als een auto af-fabriek een m-pakket heeft met m-onderstel b.v....mijn auto had dat ook af-fabriek en er zat ook af-fabriek een m-stuur in (zit dus ook een m-logo op). Ook op de dorpels zaten m-sierlijsten...heb zelf ooit een m-embleem op de kofferdeksel geplaatst en op de voorschermen (kleine m-logos)...vind dat wel kunnen aangezien bmw zelf ook m-badges plaatst als de auto een m-pakket heeft, M3 badges zou ik er zelf weer NIET op zetten omdat het geen m3 is, maar vindt dat een ander verhaal.....maar iedereen zijn mening natuurlijk.....vind het in ieder geval wel een beetje kleur geven in het vaak saai zwart/grijze interieur van veel bmw's......

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”