LED-Verlichting (E46/E61)

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
dschneiderberg
Berichten: 93
Lid geworden op: 24 apr 2016, 20:21
Locatie: Steenbergen (NB)

LED-Verlichting (E46/E61)

Bericht door dschneiderberg » 16 jan 2017, 15:02

Beste BMW-liefhebbers,

Tijdens deze donkere dagen ben ik van mening dat verlichting een grote rol speelt bij de uitstraling van een auto. Zelf ben ik de trotse bezitter van een BMW E46 (3-serie), en heb deze al voorzien van de nodige LED-verlichting. Denk hierbij aan LED-stadslichten, LED-kentekenverlichting...

Mijn vader is de bezitter van een E61 (5-serie). Deze is af-fabriek al voorzien van onder meer een lichtpakket met o.a. full LED-achterlichten. Ziet er gaaf uit!

Hebben jullie nog ideeën / tips qua LED-verlichting?

Graag hoor ik van jullie...

Vriendelijke groeten,
Diego
BMW ///M

Tjdo
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 sep 2016, 15:07

Re: LED-Verlichting (E46/E61)

Bericht door Tjdo » 19 jan 2017, 18:25

Ik heb zelf conplete led achterlichtunits gekocht en ingebouwd, vind het er zelf heel gaaf uitzien. Ook mijn binnenverlichting heb ik omgebouwd naar led, maar daar moet je van houden want is erg fel

dschneiderberg
Berichten: 93
Lid geworden op: 24 apr 2016, 20:21
Locatie: Steenbergen (NB)

Re: LED-Verlichting (E46/E61)

Bericht door dschneiderberg » 20 jan 2017, 15:19

Tjdo schreef:Ik heb zelf conplete led achterlichtunits gekocht en ingebouwd, vind het er zelf heel gaaf uitzien. Ook mijn binnenverlichting heb ik omgebouwd naar led, maar daar moet je van houden want is erg fel
Hallo Tjdo, dank voor je antwoord!

Heb je er ook een foto van zodat me het een beeld geeft? Zal er zeker strak uitzien...

Fijn weekend!
Diego
BMW ///M

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”