Advies nieuwe bumper

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Th0m
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 jul 2013, 08:52

Advies nieuwe bumper

Bericht door Th0m » 13 nov 2016, 21:16

Beste leden,

Helaas heb ik laatst schade opgelopen aan de voorbumber van mijn 316 e46. Nu wil ik een nieuwe gaan kopen en zit ik te twijfelen om het M model te kopen aangezien die een stuk sportiever is.

Echter, als die M bumper van zichzelf al een stuk lager zou zijn, dan ziet dat er denk ik niet zo mooi uit in verhouding met de rest van de auto.

Iemand die hierin kan adviseren?
Of iemand die weet of, en hoe veel de originele bumper en de M bumper van elkaar verschillen?

Gebruikersavatar
HHC
Berichten: 94
Lid geworden op: 12 sep 2012, 23:13

Re: Advies nieuwe bumper

Bericht door HHC » 14 nov 2016, 18:25

Een M3 voorbumper of M-tech2 voorbumper? Een M-tech2 voorbumper is naar mijn inziens even hoog als de standaard bumper(correct me if I'm wrong). Ik denk niet dat het de verhouding met de rest van de auto verstoord.

Th0m
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 jul 2013, 08:52

Re: Advies nieuwe bumper

Bericht door Th0m » 14 nov 2016, 20:15

HHC schreef:Een M3 voorbumper of M-tech2 voorbumper? Een M-tech2 voorbumper is naar mijn inziens even hoog als de standaard bumper(correct me if I'm wrong). Ik denk niet dat het de verhouding met de rest van de auto verstoord.
Pfoe goede vraag!
Ik had er eentje op internet gevonden voor niet al te veel geld (nieuw), maar natuurlijk niet opgeslagen en nu kan ik het niet meer vinden.

Th0m
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 jul 2013, 08:52

Re: Advies nieuwe bumper

Bericht door Th0m » 14 nov 2016, 22:28

Gevonden!!

Het zou dan gaan om deze set:
http://www.bmwproducts.nl/Webwinkel-Pro ... umper.html

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”