asbak vervangen

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
reneb9101
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2015, 17:57

asbak vervangen

Bericht door reneb9101 » 23 mar 2015, 19:06

Hallo,

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een e46 coupe. Nu is het geval dat ik zelf niet rook en er ook niet in de auto gerookt gaat worden. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de asbak te vervangen voor een opbergvakje? En zoja moet je dan een compleet nieuw paneel halen.

Ook heb ik in de auto naast het midden console een steun zitten met daarop een nokia telefoon houder. Is het mogelijk dat ik hier een andere telefoon houder opzet en andere bekabeling zodat ik de telefoon nog met het stuur kan bedienen?

robbert101
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mar 2016, 16:55

Re: asbak vervangen

Bericht door robbert101 » 29 mar 2016, 13:21

ik stel voor om een keer op ebay.de te gaan rondkijken, daar heb je veel nieuwe onderdelen zonder dat je het hele paneel moet vervangen, ik heb namelijk ook net een bmw e46 gekocht en daarvan is de asbak kap flink van bekrast, heb hier even op ebay voor gekeken en er stond van alles. Hoop dat dit iets helpt.

daaldijk
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 nov 2015, 21:45

Re: asbak vervangen

Bericht door daaldijk » 17 apr 2016, 15:06

Ik ben met hetzelfde bezig en vond dit: http://www.bimmerparts.nl/Webwinkel-Pro ... vakje.html
Volgens mij is dat wat je bedoelt. Lijkt me wel handig, alleen lijkt het dan dat je de sigarettenaansteker (en dus de 12V-voeding) kwijt bent. Dat is een nadeel....

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”