Angel Eyes, Wel of niet?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
ketjappie
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 okt 2014, 10:02

Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door ketjappie » 03 feb 2015, 17:30

Dag mede forumleden,

ik loop nu al een hele tijd te twijfelen of ik Angel Eyes zal monteren, hieronder mijn twijfels.

Reden om het wel te doen: HET ZIET ER HEEEEL GAAF UIT!

Reden om het niet te doen: ik heb mij een keer bij een winkel laten vertellen dat de universele Angel Eyes bij de e46 onherstelbare storingen kunnen veroorzaken of zelfs brand vatten. de man heeft mij dus afgeraden om ze bij hem te kopen. ik vind dit best wat zeggen aangezien elke verkoper toch heel graag zijn spulletjes verkoopt.

weet iemand hier toevallig meer over of is dit gewoon een bangmakend fabeltje geweest?

Mvg,
Jasper
BMW 320i 1999 Sedan
Bmw E46 320i sedan '99
Bmw E87 120i hatchback '05

Gebruikersavatar
Gidi
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 nov 2014, 22:39
Locatie: Maastricht

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Gidi » 04 feb 2015, 13:35

Ik heb wel universele (zelfs uit China laten overkomen). Ik heb nu na 3 maanden eens gekeken of er wat weg gesmeuld is bij de aansluit punten, dit was niet het geval. Om helemaal zeker van je zak te zijn, is door de koppelstukjes weg te knippen, en er kroonsteentjes tussen doen, of beter, solderen. Ik heb CCFL ringen, en zo aangesloten, dat ze in en uit faden bij het ver/ontgrendelen van de wagen.

Afbeelding

Anni
Berichten: 279
Lid geworden op: 24 feb 2010, 21:58

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Anni » 04 feb 2015, 13:49

Mooie nagels hoor :duimen:

Gebruikersavatar
Gidi
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 nov 2014, 22:39
Locatie: Maastricht

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Gidi » 04 feb 2015, 20:24

Ik denk dat je Angels bedoeld, aangezien mijn nagels onder de olie en vuil zitten :)

Anni
Berichten: 279
Lid geworden op: 24 feb 2010, 21:58

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Anni » 05 feb 2015, 18:39

Nee, bedoelde echt nagels

De foto is nu OK, maar tijdens posten van dit topic zag ik toch echt een foto van glitternagels :gek:

Gebruikersavatar
DJLeonardo
Berichten: 2481
Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:31

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door DJLeonardo » 07 feb 2015, 21:12

ketjappie schreef: weet iemand hier toevallig meer over of is dit gewoon een bangmakend fabeltje geweest?
Denk dat die meneer best gelijk kan hebben. Ik heb ook ooit eens chinese LED lampjes gehad en die smolten idd weg.

Aan de andere kant heb ik nu al weer een jaar of 5 de Umnitza LED angel eyes uit de VS en die doen het nog fluitend. en boven dien zijn ze met 60 lejes per ring enorm fel. Dus de clou is om geen rommel te kopen maar gelijk iets goeds.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Gebruikersavatar
Gidi
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 nov 2014, 22:39
Locatie: Maastricht

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Gidi » 08 feb 2015, 11:16

Nouja, ze zeggen dat ze doorbranden bij de zwarte koppelstukjes. Ik check ze iedere maand, maar zelfs na 5 uur autobaan, niks veranderd.

ketjappie
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 okt 2014, 10:02

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door ketjappie » 10 feb 2015, 16:10

nou is dan de volgende vraag wat er onder troep word verstaan en wat er onder kwaliteit word verstaan.
natuurlijk kan ik originele headlight units kopen bij de BMW dealer maar dan ben ik gelijk een godsvermogen kwijt. heeft iemand tips aanraders of een linkje wat fatsoenlijke angels zijn voor niet al te veel geld?
Bmw E46 320i sedan '99
Bmw E87 120i hatchback '05

Gebruikersavatar
Jeremy
Berichten: 2221
Lid geworden op: 14 jan 2013, 22:56
Locatie: Zonnigste stukje Nederland

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Jeremy » 10 feb 2015, 17:27

Ik heb zelf een beetje een haat-liefde relatie met Angel Eyes. Ik vind het ontzettend gaaf staan, het heeft een exclusieve uitstraling (helemaal op een dik uitgevoerde E46) en als je er xenon in hebt of ook bij laat zetten vind ik het een mooi net geheel.

Aan de andere kant, ze zijn niet zo geleverd en je wagen wordt er weliswaar een stuk gaver van, maar niet moderner. De stijl van de nieuwere 3 series (E90 en jonger) ontlenen zich er wat beter aan. De E46 is dan redelijk tijdloos, nog steeds vind ik het contrast bij mijn E46 met de halogeen stadslichtjes en OEM Xenon erg mooi en precies bij het bouwjaar en de uitstraling van de auto staan. Het is dus niet zo dat ik een door en door OEM freak ben (ik heb ook imitatie LED achterlichten, een andere niet originele einddemper en twee paar imitatie velgen), maar het is meer dat ik de standaard setup met xenon ook erg kan waarderen.

Precies om bovenstaande redenen heb ik het in mijn vorige en eerste E46 wel gehad, maar in mijn huidige niet, al twijfel ik soms nog steeds (vandaag nog...) om ze bij de huidige er ook in te zetten. Nooit heb ik er spijt van gehad dat ik het op mijn donkerblauwe auto zat, ik ben d'r alleen nog niet uit of ik het wel of niet op de huidige wil.

Mijn mening is echter wel dat LED angel eyes eigenlijk alleen mooi zijn als je ook xenon hebt... Mocht je halogeen laten zitten zou ik toch een meer gelige angel eyes setje plaatsen. Ik ben zelf altijd fan van als "alles klopt". :emo:

Gebruikersavatar
Frank 318CI
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 feb 2015, 22:33

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Frank 318CI » 10 feb 2015, 17:31

Deze blijf ik even volgen, zit namelijk met het zelfde vraagstuk.
Wil ze ook graag, maar heb dezelfde twijfels.

Gebruikersavatar
Gidi
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 nov 2014, 22:39
Locatie: Maastricht

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Gidi » 10 feb 2015, 23:26

Ik kan je wel een link sturen. Ik heb ze gewoon uit china laten overvliegen met een relais kabeltje voor fade functie. Alles bij elkaar geloof ik 30%.

Zoals 320ciE46 zegt, klopt het wel. Ik heb vrij witte CCFL angel eyes en gewoon halogeen stadslicht en dimlicht. Ik heb er minder moeite mee, maar het is inderdaad geen geheel. Een Xenon setje zou goed staan.

Gebruikersavatar
Jeremy
Berichten: 2221
Lid geworden op: 14 jan 2013, 22:56
Locatie: Zonnigste stukje Nederland

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Jeremy » 11 feb 2015, 08:55

Gidi schreef:Een Xenon setje zou goed staan.
Ff een Projector Kit plaatsen zou ik zeggen. :)

Gebruikersavatar
Gidi
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 nov 2014, 22:39
Locatie: Maastricht

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Gidi » 11 feb 2015, 10:31

Ja en dan mistlampen nog. Ben ik 300 euro lichter

Gebruikersavatar
Jeremy
Berichten: 2221
Lid geworden op: 14 jan 2013, 22:56
Locatie: Zonnigste stukje Nederland

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door Jeremy » 11 feb 2015, 14:05

Mistlampen niet doen.. Dit is totaal nutteloos, want LED bracht bij mij een stuk minder op in mistige condities en je mag er ook niet echt mee rijden als het niet mistig is. Wel is het weer meer één geheel, maar heb ze zelf niet meer als 2 keer aan gehad denk ik.

ketjappie
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 okt 2014, 10:02

Re: Angel Eyes, Wel of niet?

Bericht door ketjappie » 11 feb 2015, 15:24

Gidi schreef:Ik kan je wel een link sturen. Ik heb ze gewoon uit china laten overvliegen met een relais kabeltje voor fade functie. Alles bij elkaar geloof ik 30%.

Zoals 320ciE46 zegt, klopt het wel. Ik heb vrij witte CCFL angel eyes en gewoon halogeen stadslicht en dimlicht. Ik heb er minder moeite mee, maar het is inderdaad geen geheel. Een Xenon setje zou goed staan.
Kun je mij even een linkje sturen waar jij ze vandaan hebt gehaald?

ik heb een aftermarket xenon set 6000k ingebouwd (zonder lenzen) spaarpotje moet eerst weer worden aangevuld.

heb nu ook led stadslichten maar zou er liever angels inzetten.
Bmw E46 320i sedan '99
Bmw E87 120i hatchback '05

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”