Goedkoopste, beste & degelijkste tuning voor 328i

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
Zeevang

Re: Goedkoopste, beste & degelijkste tuning voor 328i

Bericht door Zeevang » 04 dec 2016, 12:26

Mijn ouders woonden voorheen half om half in nl-d nu spanje.
Deed toen ook bmw's in D onderhouden, overall is de expertise beter, materiaalkosten veeeel lager (gewoon oem of gelijkwaardig) en arbeidsloon ook lager. Woon zelf in NH dus nu doe ik dat niet meer voorheen combineerde ik dat met visite. Als je bij de grens woont zou ik het wel weten waarheen te gaan.

Meister
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 aug 2016, 17:35

Re: Goedkoopste, beste & degelijkste tuning voor 328i

Bericht door Meister » 15 dec 2016, 05:11

Woon aan de grens dus dat zit goed. Ben nog steeds aan het wachten voor extra pk's. Heb eerst het meest noodzakelijke gedaan voor de opkomende apk (dec 17/19?). Moest abs sensor vervangen, Chinese makelij besteld vanuit Engeland (duurde week, China was was voor rond de 10 uk iets boven 17 thuis bezorgd, uk was binnen week binnen).

10 euro aan een kameraad gegeven die een mini brug heeft (half meter ong) om het erop te zetten. Voor degenen die het ook willen doen in plaats van een 90/120€ uit te geven voor een Bosch of wat dan ook, weet wel dat je hetplastic stuk langs the gat waar de schroef doorheen gaat moet je wel een beetje schuren. Blijkbaar laste jlhet niet gelijk. Maarja voor een tiende van de prijs vond ik het niet zo erg dat het een beetje geschuurd moest worden.

Morgen apk laten kijken, gratis APK kaartje van me broertje gekregen (voor carwash beurt), dus ik hoop dat het gratis kan blijven. Als het goed is is alles al gedaan.

Pm ik mail je over de vanos wanneer ik er aan toe kom. Wist niet dat jou vanos beter was dan dat uit dl. Puur uit nieuwsgierigheid, hoe lang gaat die van jou dan mee?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”