Aircopomp stuk?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Jop
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2018, 17:50

Aircopomp stuk?

Bericht door Jop » 06 jul 2018, 18:39

Hallo allen BMW liefhebbers,
Als eerste ben ik in het bezit van een mooie BMW 318 ci Coupe 2ltr. E46 van bouwjaar 2003.

Heb problemen met de verwarming/koelsyssteem, Eerst werd flink warm in het interrieur en wat ik ook probeerde om de temp. omlaag te brengen het dislay na 16 graden gezet het werkte niet kreeg het niet koeler dus de ramen moesten ervoor open gezet worden. Nu sinds een paar dagen wel koeler maar nu kan ik ia het display wel de temp. ophoog zetten maar nu word het niet warm. Ik heb gehoord (buurman) dat het aan de kachelkraan kon liggen.. schijnt veel voor te komen bij BMW. Wat ik gedaan heb is een paar tikjes op de kachelkraan gegeven en daardoor heb ik momenteel het koeler in de BMW. Wat is de oorzaak nu en kan iemand me hiermee helpen. Samen met mijn buurman keken we of de Airco het deed. Ik heb deze zolang ik mijn BWM heb (2jaar) nooit gebruikt. Wel merk ik op dat als ik de airco aanzet dat je dan kunt zien dat het toerental wat ophoog gaat. Maar dan draait de aircopomp niet in zijn geheel mee. Is de pomp dan stuk, of na zegge zit er soms in de pomp te weinig vloeistof.Moet zo nu en dan wel koelvloeistof bijvullen spraken van lekkage is nergens te zien.
Div. keren heb ik het syssteem ontlucht.

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”