Waarom knippert mijn rechter knipperlicht te snel?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie

Re: Waarom knippert mijn rechter knipperlicht te snel?

Berichtdoor Purm » 19 dec 2017, 22:49

dat was vroeger toch normaal dat je dat niet op je dashboard zag ;-)
Purm

Berichtdoor Obersturmtrooper » 25 jun 2018, 07:20

@Porschefanroel,

Nee helaas nog niet.. Weinig tijd en zin in gehad om eerlijk te zijn haha. Ben wel van plan om zodra ik thuis er weer eens naar te kijken. Heb ondertussen de 2 draaden vanaf het knipperlicht in het dashboardkastje kunnen vinden. Wil nog eens proberen om vanaf hier 2 draadjes aan te sluiten op het knipperlicht om te kijken of hij dan wel normaal werkt..
Zo ja dan gaan we natuurlijk die draaden vervangen vanaf dit punt..
Zo niet moeten we misschien eens vanag de cliniateur zoeken ofzo..

Groeten Floris! :duimen: :///m:
Niets zo fijn, als een zes-in-lijn!
Obersturmtrooper

Berichtdoor mpc007 » 14 aug 2018, 23:24

Ik klik even aan, want sinds een paar dagen is bij mij zelfde probleem ontstaan. Ook rechts, ook af en toe sneller knipperend maar geen kapotte lampjes. Het probleem lijkt bij de module rechtsachter te zitten, want het knipperlicht daar én één van de twee achterlichten (het meest rechtse) branden zwakker dan het knipperlicht en de achterlichten links. Lampjes achter preventief vervangen, dat hielp inderdaad niet. Zal morgen de contactspray eens tevoorschijn halen, maar als ik het hier zo lees zal het wel een massa probleem zijn inderdaad. Ik haat dat soort issues, omdat het soms vreselijk moeilijk op te lossen is omdat niet altijd duidelijk is waar het nu precies zit (met m'n oude Peugeot 106 ook gehad, maar in de motorruimte). Klopt het dat ik in een 2001 E46 één massapunt achter heb, net naast de rechterlichtunit? Daar zag ik 'm dacht ik zitten..
mpc007

Vorige

Keer terug naar BMW 3 Serie (E46) Techniek