Radiomodule kapot? Verstoort andere modules

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
sammiee
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jun 2017, 13:11

Radiomodule kapot? Verstoort andere modules

Bericht door sammiee » 15 sep 2017, 07:43

Hallo allemaal,

een paar dagen geleden stapte ik in mijn 325TI en bleek dat verschillende onderdelen waren uitgevallen. Zo deden wat lichtjes op mijn dashboard het niet, deed het knipperlicht geluidje het niet en ook de radio en dakraam hielden er mee op. Ik ben toen alle zekeringen nagelopen om te kijken of daar iets mis was, maar nadat ik dat heb gedaan stopten ook de ruitenwissers en zijramen met werken. Ik ben toen naar de garage gereden, en die vertelden mij dat er met de zekeringen niks mis was. Ik kon de auto daar laten staan en gisteren werd ik opgebeld dat ik 'm weer kon ophalen. Alle storingen zijn nu verholpen, echter, mijn radiomodule blijkt kapot te zijn (BM54). Die schijnt storingen veroorzaakt te hebben bij andere modules waardoor er van alles uit viel. Nu hebben ze dus de radio module eruit gehaald en los aan mij mee gegeven. Maar nu hoor ik van verschillende kanten dat het helemaal niet mogelijk is dat die module storingen kan veroorzaken op andere modules. Hoe zit dit precies? En valt de module, mocht 'ie daadwerkelijk kapot zijn, ook te repareren?

Mvg, Sam

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”