begroetingsverlichting
begroetingsverlichting
Goedenavond mede forumleden.
Ik vroeg mij af of de e46 ook de functie begroetingsverlichting ondersteund? Zo ja, heeft iemand een idee hoe dit geprogrammeerd kan worden?
Mvg
Jasper
Ik vroeg mij af of de e46 ook de functie begroetingsverlichting ondersteund? Zo ja, heeft iemand een idee hoe dit geprogrammeerd kan worden?
Mvg
Jasper
Bmw E46 320i sedan '99
Bmw E87 120i hatchback '05
Bmw E87 120i hatchback '05
Re: begroetingsverlichting
NU ben ik benieuwd, die term heb ik iig nog nooit gehoord : Wat is begroetingsverlichting?
Verlichting die aangaat als je de auto met de afstandsbediening opent?
Verlichting die aangaat als je de auto met de afstandsbediening opent?
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
- Amsterdammer
Ik weet niet of je dit simpelweg dmv programmeren kunt doen, ik ben het in ieder geval niet tegengekomen met bijvoorbeeld BMW Scanner. Je kunt wel een kastje kopen voor 15 a 20 euro en dit installeren om je verlichting te voorzien van een leaving home functie.
Mijn beide E46's hadden deze functie als je de knipperlicht/grootlicht hendel naar je toe trok als het contact eraf was. Als ik me goed kan herinneren zorgt dit ervoor dat je lampen 30 seconden blijven branden.
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||
- Amsterdammer
Hier heb je een schakelaar bijvoorbeeld. Er zijn vele soorten en dus ook een breed pricerange. Ene module heeft alleen coming/leaving home, een ander weer functie voor een elektrische kap, hek (home link)...ga zo maar door.
user: spacken.sigi
user: spacken.sigi
Hahaha, oeps. Je hebt gelijk.Bart70 schreef:Dat is de coming home verlichting
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||