Inbouwen van mistlampen E46

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Bodywork
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2007, 08:39

Inbouwen van mistlampen E46

Bericht door Bodywork » 26 okt 2007, 08:46

:! Inbouw mistlampen in bumper. Heeft iemand ervaring met mistlampen achteraf in te bouwen in de bumper! zit de stroomvoorziening standaard in iedere BMW E46 of moet dat nog aangelegd worden wanneer de BMW af fabriek deze optie niet heeft. Bij voorbaat dank.
Bodywork

Gebruikersavatar
Dnl
Berichten: 11231
Lid geworden op: 15 aug 2007, 18:21
Locatie: Drenthe

Re: Inbouwen van mistlampen E46

Bericht door Dnl » 26 okt 2007, 09:14

Ik ben er ook erg benieuwd na, k heb zelf een E46 uit 2001 (voor facelift model) excl. En wil ze er ook graag in ..

Ik meende eens gehoord te hebben dat sommige de voorbereiding er al hebben liggen en dat het dan een kwestie is van aansluiten, nieuwe schakelaar en opnieuw uitlezen. Maar of dit waar is ?!

Bodywork
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2007, 08:39

Re: Inbouwen van mistlampen E46

Bericht door Bodywork » 26 okt 2007, 11:49

Bedankt voor de snelle reactie, ik heb een 318i sedan E46 met de originele bumper en voorkant.
Ik wil er de rechthoekige mistlampen inbouwen met de originele schakelaar en waarschuinlijk ook de Xenon lampen ( origineel met de bollen erin) echter weet ik dat ze duur zijn en wil eerst met de mistlampen en knipperlichten beginnen. Bij voorbaat dank, BODYWORK

330dM schreef:Volgens mij wisselt dat per model, welke heb je eigenlijk pré of post-facelift?
Met die rechthoekige of kleine ronde lampjes? Je zult sowieso dan ook de originele
schakelaar willen denk ik? Die zit er dan nu ook niet in denk ik.
Stel je even voor met je auto (model en type) anders, dat zoekt ook wat makkelijker
voor me! :p

Gebruikersavatar
Dnl
Berichten: 11231
Lid geworden op: 15 aug 2007, 18:21
Locatie: Drenthe

Re: Inbouwen van mistlampen E46

Bericht door Dnl » 26 okt 2007, 12:08

Stel je anders hier eens voor; viewforum.php?f=22 :!
Met wat fotos er bij, dat vinden we altijd fijnn.. 8)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”