Dutchie's E46 320i | Daily | Onderhoud

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.

Re: Dutchie's E46 320i | Daily | Interieur update!

Berichtdoor Dutchie » 29 jun 2018, 12:35

Laatst nog maar wat overblijfselen van de driftauto overgezet, aangezien de voorkant van deze auto alle kanten op ging, behalve rechtdoor..

AfbeeldingUntitled by Kevin Hoff, on Flickr
320i E46 Sedan | Daily
316i E36 Compact | RingPact
316i E36 Compact | Mucho Drift Missile
Dutchie
BimmerPortal Team

Re: Dutchie's E46 320i | Daily | Onderhoud

Berichtdoor Dutchie » 05 jul 2018, 13:36

Maar eens de tijd nemen om wat simpel onderhoud aan de auto te doen:

Allereerst begonnen met de lekkende kleppendeksel pakking, deze was helemaal uitgedroogd. Nou is foto's hiervan maken niet heel boeiend, wat mij wel boeide was hoe schoon de motor was onder de kleppendeksel! zeker na 260k km ervaring.

Tevens de standaart business radio eruit getrokken om nu tijdelijk mijn enkel-din te monteren, voordat ik de stap maak naar een dubbel-din.

Aardige verrassing, een van de eigenaren heeft waarschijnlijk ooit een aftermarket radio gemonteerd, waarbij een verloopstekker nodig was. Ik verwacht dat een latere eigenaar terug wilde naar de business radio, dus die heeft daarop weer een verloopstekker naar de originele stekker geplaatst. vervolgens heeft naar het schijnt nog een eigenaar besloten een verloopstekker naar een aftermarket radio te plaatsen, en vervolgens is er weer een verloopstekker voor de business radio gemonteerd...

Ook hing hier nog een Parrot GPS module aan. Dit allemaal heb ik verwijderd, en enkel de verloopstekker naar aftermarket radio gemonteerd, samen met de radio.

Wat een gigantisch verschil in kwaliteit, geluidstechnisch. Daarnaast fijn om weer zelf te kunnen bepalen welke muziek zich afspeelt :)

Enkel visueel geen gezicht, maar een dubbel-din zal niet lang op zich laten wachten :)

320i E46 Sedan | Daily
316i E36 Compact | RingPact
316i E36 Compact | Mucho Drift Missile
Dutchie
BimmerPortal Team

Vorige

Keer terug naar BMW 3 Serie (E46) Showroom