Alex400 stelt zich voor

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Alex400
Berichten: 265
Lid geworden op: 12 apr 2012, 20:57

Alex400 stelt zich voor

Bericht door Alex400 » 29 jul 2012, 20:09

Ik ben Alex en ik ben eigenaar van een BMW e46 320i touring. Een fijne auto, maar lust wel een slok benzine. Zeker omdat zon fijne felle auto ook uitnodigd om af en toe het gaspedaal in te trappen. De auto heb ik gekocht bij HL Automotive in Ede en ik heb hem eerst laten keuren bij een BMW dealer. Ik wist toen al dat er het een en ander aan moest gebeuren. Gelukkig heb ik nu een vaste garage een vriendelijke gepensioneerde BMW monteur heeft al de reperaties gedaan aan de BMW.

Helaas is een jaar geleden mijn BMW in duitsland vernield en was mijn auto helemaal rondom bekrast. Daarom had ik besloten om hem te spuiten. De auto is nu gespoten in zwart, maar wel in een officiele BMW motor kleur zwart die in de zon bruin lijkt.

De ramen heb ik laten tinten omdat mijn dochtertje veel last had van de zon. Maar nu heeft zij, en haar toekomstige broertje, daar geen last meer van.

Ook heb ik mijn radio laten vervangen door een parrot systeem dat gebasseerd is op Android. Geweldig systeem met apps en internet. (zie ook mijn andere topic op het forum)

Ik heb de uitlaat ook vervangen door een sebring uitlaat. Een lekker brom maar niet te aso.

Interieur is mooi bruin leer en ik heb ISOFIX wat geweldig handig is.

Voor de rest wil ik niet teveel meer doen. Alleen moet ik binnenkort nog de sierlijsten vervangen. (zijn beetje beschadigd). En ik wil de sierlijsten zwart hebben.

De auto is net fluitend door de APK gekomen en is zelfs een steekproef geweest. (moest 2,5 uur langer wachten)
en daarna nogmaals goed bevonden.

Ik woon in Amsterdam en helaas heb ik geen eigen garage en staat hij bij de weg en veel op parkeerplaatsen en is het bijna onmogelijk om hem helemaal kras en deuk vrij te houden. Ook is mijn nummerplaat 2x gestolen en heb ik dus nu een irritant uitziende 2 op mn platen.

Ik wil hem eigenlijk oprijden. Er staat nu ruim 267.000 km op de teller. En heeeeeel misschien als de auto nog verder prima is wil ik ooit een e46 m3 motor er in lepelen. Maar voorlopig ben ik een tevreden rijder en vind ik het elke dag nog een geweldige wagen.

Hier wat foto's van mn wagen zoals hij was: (met zomervelgen)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Hier wat foto's zoals hij nu is met de winterbanden er onder. (de zomer velgen laat ik nog opnieuw spuiten)

Exterieur

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Interieur

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Alex400 op 30 sep 2013, 12:55, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ghaas
Berichten: 319
Lid geworden op: 24 mei 2010, 16:05
Locatie: Rotterdam

Re: Alex400 stelt zich voor

Bericht door ghaas » 29 jul 2012, 21:01

Welkom!
Have fun :driving: en met lezen!
Kom maar op met die foto's zou ik zo zeggen! :P

Greetz ghaas
Mijn Showroom
Mijn Voorstel Topic

Gebruikersavatar
MaasMaster
Berichten: 539
Lid geworden op: 16 nov 2011, 18:36
Locatie: Bree (België)
Contacteer:

Re: Alex400 stelt zich voor

Bericht door MaasMaster » 30 jul 2012, 07:09

Welkom Alex!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Alex400
Berichten: 265
Lid geworden op: 12 apr 2012, 20:57

Re: Alex400 stelt zich voor

Bericht door Alex400 » 19 okt 2017, 20:04

Dag forum leden, na mijn e46 was er een Audi A6 avant gekomen en eigenlijk 2 jaar gereden en steeds weer heimwee naar een BMW. De Audi reed stukken beter, maar een BMW beleef je.

Dus de Audi na 2 jaar ingeruild en volgende week zaterdag weer een BMW F30 320i EDE.

PS. Ik vind dit forum ook veel leuker dan het audi forum. Via dit forum veel meer feedback en mensen die je echt willen helpen. Audi was voor mij vooral een dure VW. Alles wat kapot ging in mn Audi was VW spul.

Dus spreek jullie snel :)

Gebruikersavatar
jwbakkenes
Berichten: 821
Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:47

Re: Alex400 stelt zich voor

Bericht door jwbakkenes » 19 okt 2017, 20:42

Welkom weer hier, ben benieuwd naar de foto's.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem

Mijn showroom

Zeevang

Re: Alex400 stelt zich voor

Bericht door Zeevang » 26 nov 2017, 08:24

hoi man,

Nog over je oude post hierboven, erg herkenbaar in adam.
Ik had mijn bmw voor groot deel weer laten spuiten maand of 2 terug, kijk altijd waar ik het beste kan parkeren masr er zitten alweer 2 pitjes en krasjes op. bedankt :gek:
ligt ook nooit iemand tegenwoordig een briefje neer..

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”