Sommige zullen mij al kennen van het E36 topic, andere misschien weer niet.
Daar was ik bekend met een E36 328i Coupe Aut5. Uit eind '95.
Leuk bakkie was dit maar wilde wat nieuwers en handgeschakeld!
Ben nog jong, als ik zometeen 60 ben kan ik altijd nog automaat rijden, laat mij maar lekker schakelen!
Toch even kort voorstellen!
Ik ben dus Simon, 21jaartjes jong. Kom uit Haarlem en ben zins gister trotse eigenaar van een 330ci.
Auto komt uit 2002. En zit lekker in de opties!
Is van eerste eigenaar geweest en heeft uiteraard alle onderhoudsboekjes erbij geleverd.
Goed onderhouden auto dus. Heeft wel inmiddels de 225.000 aangetikt, maar ach, daar trek ik me niet zoveel van aan!
Als ik maar zeker weet dat die goed onderhouden is, en altijd netjes op tijd ze beurtjes heeft gehad.
Dan maakt kilometerstand mij niet zoveel uit

Over de auto!
Auto is dus uit 2002 en dus handgeschakeld

Opties zijn als volgt:
* Soundsysteem Harman/Kardon,
* Zwart leder sport interieur,
* Elektrisch verstelbare spiegels verwarmd en inklapbaar,
* Bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie en stoelverwarming,
* Uiteraard bijrijdersstoel ook elektrisch verstelbaar met stoelverwarming,
* Electronic Climate Control (ECC),
* Boordcomputer,
* Cd-Wisselaar,
* 16:9 navigatie scherm (mk3 of mk4? geen idee hoe ik dit kan zien?)
* Lichtpakket met o.a:
Xenon verlichting 6000k met koplampsproeiers,
Mistlampen,
Voetverlichting,
Nachtverlichting (volgens mij noemen jullie dit zo? In de binnenverlichting 2 ledjes die naar beneden schijnen op je pook)
Leeslampjes voor + achter in de hardtop,
Verlichting kan je op automatisch zetten als je de tunnel inrijdt of als het donker word dat het aangaat,
* Regensensor,
* Park Distance Control (PDC),
* Alarm (geen idee welke? ik denk 3? hoe kan ik dit zien?)
* DSC (kan ook iemand mij dit uitleggen? is dit een soort ASC?)
* Ik zal vast nog wel dingen vergeten zijn...eigenlijk te veel dingen om op te noemen, zit gewoon goed gevuld in de opties!
Ik zal binnenkort is langs de dealer rijden en me chassisnummer doorgeven om me originele optie lijst te krijgen!
Ik denk dat ik wel even genoeg gelult heb, hier een paar foto's van gister en vandaag!
- Spoiler: Laat zien
Vandaag lekker weze cruise met dakkie open, mooie foto's gemaakt, maar TinyPic waar ik me foto's mee upload die stopt er opeens mee

Dus kan geen foto's meer uploaden

Zal het morgen nog wel ff proberen!
Wat ik er nog van plan mee ben?
Verlopig even niets. Eerst maar even lekker rijden.
Met der tijd zal dit ongeveer het plaatje zijn:
* Nieuwe matten,
* Kijken of ik de iPhone 4S kan aansluiten op de originele radio (volgens mij wel maar dit word denk ik duur geintje! kan ik net zo goed deze halen denk ik http://www.bimmerportal.nl/audio-en-nav ... t8620.html" onclick="window.open(this.href);return false; maar goed dat zie ik dan wel!)
* Windscherm (waai nu de tent uit als ik boven de 50km/h kom!),
* Andere velgen, nog geen idee welke! Zie ik dan wel!
* Alarm, en dan doel ik op:
- spiegels op alarm aansluiten, dat deze automatisch inklappen en uitklappen,
- comfort sluiting op afstandbediening (zit wel op de sleutel als ik hem in het slot doe en opslot draai en vasthoud dan sluiten de ramen),
- knipperlichten laten knipperen met open doen, me knipperlichten knipperen 1x met vergrendelen maar met open doen niet

- en een piepje op me knipperlichten vind ik ook wel fijn, die E36 had dit wel, open was 1x knipperen 1x piepen, opslot was 2x knipperen 2x piepen! Zwaar relaxed vond ik dit!
* HEEEEEEEEL misschien verlagen, maar daar moet ik nog even goed over nadenken! De E36 lag al aardig laag, en hier in de buurt heb je voor 80% drempels...word je helemaal krankjorrum van! Dit iets hogere bevalt me wel

* En een mooie sportantenne, ik lijk nu B100 wel

Dat was het wel weer voor vandaag!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden

Fijne avond nog!
Greetzz,
Simon