Zwarte raamlijsten e90

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Gebruikersavatar
rik-e46-316i
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 feb 2015, 16:52

Zwarte raamlijsten e90

Bericht door rik-e46-316i » 28 feb 2017, 10:43

Hey goede morgen,

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het zwart maken van Chrome raamlijsten?

Ik was eigenlijk op zoek naar oem hoogglans shadowline lijsten maar deze zijn bizar duur en nergens 2e hands te vinden :'(

Zelf zit ik er nu te denken om ze te laten wrappen?
Heeft iemand hier ervaring mee, moeten de raamlijsten bijvoorbeeld eerst verwijderd worden?

Alvast bedankt!! :duim:

ThaMOBFigga
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jun 2017, 21:26
Locatie: Nijmegen

Re: Zwarte raamlijsten e90

Bericht door ThaMOBFigga » 18 jun 2017, 16:46

hoi rik-e46-316i,

Ik weet niet of dit topic nog actueel is voor je, maar ik heb het volgende filmpje gevonden. Het lijkt erop alsof de raamlijsten niet fysiek verwijderd hoeven te worden:

https://www.youtube.com/watch?v=0kE_8G_7cBA[/youtube]

en als de youtube directe link niet werkt:

https://www.youtube.com/watch?v=0kE_8G_7cBA

Ik kan niet claimen dat ik (al) ervaring heb met het laten wrappen, maar ik ben het zelf van plan voor de interieurlijsten bij mij (zijn nu zilver, wil ze glanzend zwart hebben).
"Ik hou niet van ringetjes (Audi), ik hou niet van sterretjes (Mercedes), ik hou van vliegtuig-propellortjes (BMW!)!"

Gebruikersavatar
Giovanni-21
Berichten: 176
Lid geworden op: 08 sep 2015, 20:45
Locatie: Den Haag

Re: Zwarte raamlijsten e90

Bericht door Giovanni-21 » 19 jun 2017, 11:21

Ik heb mijn chrome raamlijsten laten wrappen in HG Zwart bij Wrap & Go te Den Haag voor een fractie van de prijs wat je voor de Shadowline lijsten betaald.
Goede kwaliteit en ziet er goed uit.
Current BMW F36 420i LCI
Previous BMW E90 325i

- Een auto is meer dan een vervoersmiddel alleen -

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Styling”