E92 van M-onderstel naar Eibach pro... ja of nee?

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
Gebruikersavatar
basss
Berichten: 334
Lid geworden op: 16 jan 2008, 22:45

E92 van M-onderstel naar Eibach pro... ja of nee?

Bericht door basss » 19 feb 2017, 02:17

Goedemorgen!

Ik zit erg te twijfelen mijn E92 met M-onderstel iets te verlagen...
Ik heb al zeer veel gelezen op het forum (en google) echter ik kan mezelf nog niet helemaal overtuigen. Misschien wel met wat meningen van jullie.

Ik wil mijn auto vooral vooraan iets omlaag hebben. Met Eibach pro veren zal de voorkant, waarschijnlijk, iets omlaag gaan. Is dit de moeite waard? Ik wil niet voor een complete set incl. schokbrekers gaan, dit wordt me te duur.

Alvast bedankt voor de info.

Gebruikersavatar
Giovanni-21
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 sep 2015, 20:45
Locatie: Den Haag

Re: E92 van M-onderstel naar Eibach pro... ja of nee?

Bericht door Giovanni-21 » 21 feb 2017, 12:12

Denk dat je met Eibach Pro t.o.v. M-onderstel niet veel lager gaat...
Maar 1-1.5 cm...

Ik zou dan liever voor de sportline variant gaan..
BMW E90 325i Check my Ride 8)

- Een auto is meer dan een vervoersmiddel alleen -

danielvanderwoude
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 dec 2012, 10:31

Re: E92 van M-onderstel naar Eibach pro... ja of nee?

Bericht door danielvanderwoude » 12 apr 2017, 20:09

misschien een idee om verlaagde veerschotels te monteren? scheelt een cm voor. ik moet die van mij nog monteren, ben het helemaal eens met voor lager dan achter ;-)

Gebruikersavatar
basss
Berichten: 334
Lid geworden op: 16 jan 2008, 22:45

Re: E92 van M-onderstel naar Eibach pro... ja of nee?

Bericht door basss » 14 apr 2017, 00:16

Ik heb die schotels ook eens op mijn 1serie geinstalleerd...
Deze begonnen toen tijdens sturen (bij bv inparkeren) te tikken...
De veer verspringt dan steeds een stukje en dat resulteert in een irritante tik.

Ik heb op forums gelezen dat dat een wel vaker voorkomend probleem is bij deze schotels.

Verder is het een ideale en goedkope oplossing om die gap weg te krijgen en orinele veereigenschappen te behouden!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Performance en tuning”