CCC ONTHOUDT VOORKEURSKNOPPEN NIET

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Jasper E87
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 mar 2021, 10:09

CCC ONTHOUDT VOORKEURSKNOPPEN NIET

Bericht door Jasper E87 » 23 mar 2021, 10:18

Goedemorgen!

Ik heb me net voorgesteld op de algemene pagina maar voor de zekerheid hier nog een keer. Ik ben jasper en sinds gisteren de eigenaar van een 1116i uit 2009. Deze is uitgerust met ccc idrive. Ik geloof de versie met update want de controler is soortgelijk aan die van cic systeem en ik heb maar 1 dvd gleufje. Dan hier het issue:

Ik wil de 8 voorkeursknoppen opnieuw instellen in radiozenders. Dat doet het systeem ook gewoon alleen als ik dan later de auto opnieuw start dan is ie dat weer vergeten en bel ik ineens de vrouw van de vorige eigrnaar als ik op knopje 8 druk twrwijl ik dat knopje had toegewezen aan radio veronica.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn of hoe ik dit systeem een harde reset kan geven? De vrouw van de vorige eigenaar is vast heel aardig maar ik wil me niet opdringen...

ehombie
Berichten: 1454
Lid geworden op: 25 nov 2016, 13:12
Locatie: Venlo-Venray

Re: CCC ONTHOUDT VOORKEURSKNOPPEN NIET

Bericht door ehombie » 23 mar 2021, 12:48

moet gewoon te veranderen zijn....zoals jij voorstelt. heb iets vergelijkbaars gehad.

let wel op, dit per sleutel te doen. elke sleutel heeft zijn ingestelde voorkeuren.
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht

Jasper E87
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 mar 2021, 10:09

Re: CCC ONTHOUDT VOORKEURSKNOPPEN NIET

Bericht door Jasper E87 » 23 mar 2021, 14:42

Kijk dat verklaart het dan misschien. Vanochtend heb ik de sleutel gewisseld! Top, bedankt!!
Laatst gewijzigd door mieske90 op 23 mar 2021, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qoute van een vorig bericht is onnodig en dus ook niet toegestaan.

Jasper E87
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 mar 2021, 10:09

Re: CCC ONTHOUDT VOORKEURSKNOPPEN NIET

Bericht door Jasper E87 » 24 mar 2021, 13:35

ehombie schreef: 23 mar 2021, 12:48 moet gewoon te veranderen zijn....zoals jij voorstelt. heb iets vergelijkbaars gehad.

let wel op, dit per sleutel te doen. elke sleutel heeft zijn ingestelde voorkeuren.
Gecheckt en je had gelijk! Merci

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Audio, Navigatie en iDrive”